י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קשה ללמוד עם כאבים- הפתרון שיחזיר אתכם לישיבה בלי כאבים

ישיבה ממושכת ידועה כגורם מרכזי המשפיע על הופעתם של כאבי גב. הופעתם של הכאבים עלולה לגרום לרבים לסבול במהלך לימודי התורה ואף לוותר על שיעורים כדי לא לסבול • פטנט יהודי חדשני מציע טיפול טבעי, לא פולשני ובריא בכאבים

קשה ללמוד עם כאבים- הפתרון שיחזיר אתכם לישיבה בלי כאבים
ללמוד ברוגע ולהבריא תוך כדי צילום: יח"צ

הקדוש ברוך הוא אינו דורש מאדם לעשות דברים שאינו יכול לעשות אותם, וצריך לדעת שמצוות תלמוד תורה אין גדול ממנה. כל רגע וכל מילה שאדם לומד יש לו זכות שאין לשער ואין לתאר ולכן אדם צריך להשתדל לפי כוחו ללמוד כמה שיותר. אך לעיתים הגוף שלנו לא מאפשר לנו לקיים את מצוות הלמידה בגלל כאבים שונים בגוף המקשים עלינו ללמוד.

ברוב המקרים ניקח כדור להרגעת הכאב, אבל הכדורים לא פותרים את הבעיה אלא רק משכיחים מאיתנו את הימצאותו של הכאב. לעיתים במקרים שהכאבים לא עוברים תקופה ארוכה והופכים לכרוניים, נלך לקבלת טיפול רפואי. אך גם הטיפולים הרפואיים השונים מצריכים נסיעה למרפאות השונות המתנה בתור והרבה כאב ראש.

לטפל בכאבים בכל מקום

אם היינו אומרים לכם שיש מכשיר, קטן, קל ונייד שיכול לטפל לכם בכאבים השונים מבלי שתצטרכו ללכת לרופא? הכירו את בי קיור לייזר, מכשיר רפואי לשימוש ביתי שבזכות פטנט יהודי הצליח לרתום את טכנולוגיית הלייזר הרך שפועלת על המנגנונים הטבעיים של הגוף, לתוך מכשיר בגודל של שלט טלוויזיה.

המכשיר החדשני עוזר להקלה בכאב, מגביר את זרימת הדם במקום ועוזר לגוף בתהליך הריפוי של הדלקת. בעזרת הבי קיור לייזר, מטופלים רבים מצאו פתרון זמין, נח ויעיל לכאבים שלהם.

הטכנולוגיה שפעם הייתה זמינה רק במכוני הכאב ובבתי החולים נגישה היום לשימוש ביתי קל ונוח להקלה על מגוון רחב של בעיות אורתופדיות כמו: דורבן, שחיקת סחוס בברך, פריצת דיסק, כאבי גב, דלקת, קרע בכתף ועוד. בזכות הבי קיור לייזר תוכלו לטפל בכאבים מכל מקום ובזמן שנוח לכם.

איך זה עובד?

הלייזר חודר דרך העור אל תוך הרקמות ופועל בשתי חזיתות מרכזיות. הראשונה היא הטיפול בכאבים: הלייזר מגביר את שחרור הורמון האנדורפין במוחנו. האנדורפין ידוע כגורם העיקרי לשיכוך הכאבים אותם אנחנו מרגישים בעקבות פציעה, דלקת או טראומה בגוף.

החזית השנייה בה מטפל הלייזר הוא מקור הבעיה, רוב הבעיות האורתופדיות הגורמות לכאב נגרמות בעקבות דלקות שמשפיעות על מערכת העצבים באזור. השימוש בבי קיור לייזר מגביר את זרימת הדם באזור המודלק ומאפשר ניקוי רעלים מהיר יותר. בנוסף לכך הלייזר מגביר שחרור של אנזימים נוגדי דלקת ובכך מטפל גם בכאבים וגם במקור הבעיה.

עדיף על טיפול תרופתי

מחקרים שבוצעו על מכשיר הבי קיור לייזר באוניברסיטאות נחשבות בעולם הראו כי הטיפול בבי קיור לייזר יעיל בהפחתת הכאבים כמו טיפול תרופתי. אך היתרון של הבי קיור לייזר על משככי הכאבים הוא שהטיפול בבי קיור לייזר הוא טבעי לחלוטין, לא פולשני וללא תופעות לוואי.  

אין זו מצווה לסבול מכאבים, לכן בביקיור לייזר מציעים לכם להתנסות במכשיר למשך 60 יום במחיר מיוחד* השאירו פרטים ואתם בדרך להקלה בכאבים.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים

 

בי קיור לייזר כאבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד