י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ייגמר בממשלת אחדות?

צוותי המו״מ של הליכוד וכחול לבן נועדו לראשונה

בכפר המכביה החלה בשעה זו פגישת המו״מ הראשונה בין הליכוד לכחול לבן • את הליכוד מייצג ראש צוות המו״מ השר יריב לוין ואת כחול לבן מייצג יורם טורבוביץ'

צוותי המו״מ של הליכוד וכחול לבן נועדו לראשונה
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכפר המכביה החלה התקיימה היום (שלישי) פגישת המו״מ הראשונה בין הליכוד לכחול לבן, כאשר את הליכוד ייצג ראש צוות המו״מ השר יריב לוין ואת כחול לבן ייצג יורם טורבוביץ'.

ראשי צוותי המו״מ של הליכוד וכחול לבן, השר יריב לוין ויורם טורבוביץ׳ סיימו את פגישתם.

על פי הדיווח, הפגישה הייתה עניינית והתנהלה ברוח טובה. יורם טורבוביץ׳ ביקש להדגיש, כי מבחינתו, השר לוין מייצג את ראש הממשלה והליכוד, ואילו השר לוין הדגיש כי הוא מייצג את כל 55 חברי גוש הימין.

השניים סיכמו כי יעדכנו את ראש הממשלה ואת יו"ר כחול לבן בתוכן הפגישה, ולאחר מכן יחליטו על המשך המגעים ועל צעדים נוספים.

מוקדם יותר היום הבהירו בליכוד כי, ״כפי שראש הממשלה אמר לנשיא ריבלין וליו״ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, בפגישתם אמש, השר יריב לוין ייצג במו"מ מול נציג כחול לבן את כלל מפלגות גוש הימין ולא רק את הליכוד״.

בליכוד הוסיפו והתייחסו לתדרוכים בהם מטעם כי נתניהו הבהיר לגנץ כי המו״מ יהיה בין כחול לבן לליכוד בל״ד וטענו כי ״התדרוכים הכוזבים בתקשורת מטרתם לזרוע פירוד במחנה הימין ולהכשיל את המאמצים להקמת ממשלת האחדות״.

בנוסף, ראשי המפלגות, בנימין נתניהו ובני גנץ יפגשו מחר (רביעי) לפגישה נוספת, כאשר השניים צפויים להתארח בשנית בבית הנשיא לאורחת ערב כדי להמשיך את המאמצים להקים ממשלת אחדות שימנע בחירות שלישיות.

כמו כן, יו"ר ימינה, איילת שקד, אמרה היום כי היא "מאחלת בהצלחה לנתניהו וגנץ בפגישתם אצל הנשיא".

"נתניהו עדכן את ראשי מפלגות הימין על השיחות" הוסיפה שקד, "אנו ראשי מפלגות הימין דברנו בינינו ואנו דבקים ומאמינים באחדות הימין כגוש אחד של 55 חברי כנסת וסומכים על רה"מ שיעמוד בהתחייבות שלו כלפי מפלגות הימין".

הליכוד משא ומתן מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד