י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יצחק גילה את הטיפול שמנצח את הכאב

יצחק נפצע במהלך השירות וסבל מ-3 פריצות דיסק בצוואר • אבל גם לאחר שעות רבות שבילה במרפאת הכאב בתל השומר, הוא עדיין סבל מכאבים חזקים שהקשו על אורך חייו • יום אחד גילה יצחק את הפטנט היהודי החדשני לטיפול בכאבים, ומאז חייו השתנו

יצחק גילה את הטיפול שמנצח את הכאב
יצחק יכול לחזור ללמוד צילום: יח"צ

לפני כ-13 שנה אובחן יצחק עם 3 פריצות דיסק בעמוד השדרה הצווארי. יצחק פנה לאורתופד מומחה שהמליץ לו לעבור ניתוח על מנת לטפל בכאבים, אך יצחק העדיף לנסות ולהימנע מהניתוח. הוא התחיל לעבור טיפולים ארוכים במרפאת הכאב בתל השומר "זה התחיל מזריקות לא נעימות בצוואר" סיפר יצחק "בכל שבוע טיפול של כמה שעות ואחרי כן עוד שעה בחדר ההתאוששות". אך כל טיפול שניסה לא פתר את הכאבים.

הטיפול שהציל את יצחק

הכאבים הפכו לחלק מחייו של יצחק, הוא סבל מהם בבית, בישיבה ובעבודה, כשקם מהמיטה בבוקר ועד שחזר הביתה בערב. הוא כבר היה מיואש, לאחר שניסה את כל הטיפולים והכדורים האפשריים הוא חשב שיסבול כל חייו מהכאבים. עד שיום אחד נחשף יצחק למכשיר הבי-קיור לייזר וחייו השתנו.

המכשיר שמנצח את הכאבים

בי קיור לייזר הינו מכשיר רפואי לשימוש ביתי העוזר לגוף בפעילות ההחלמה, מקל את הכאבים ועוזר למטופלים בו לחזור למהלך חיים בריא ותקין. בי קיור לייזר מתבסס על טכנולוגיית הלייזר הרך, כאשר הלייזר חודר לעומק הרקמה מבלי ליצור פעולה של חימום או קירור. חדירת הלייזר גורמת לגוף להגביר שחרור של אנדורפינים, הורמונים טבעיים שעוזרים להקלה בתחושת הכאב, ולהאיץ את פעילות ההחלמה הטבעית.

להבדיל ממכשירים גדולים ומגושמים בהם נעשה שימוש בעבר, הפטנט הבלעדי של בי קיור לייזר הצליח לרתום את הטכנולוגיה לטובת מכשיר קטן וקל לשימוש, יעיל בטוח וללא תופעות לוואי. פשוט מניחים את המכשיר על האזור הכואב לכ- 6 עד 8 דקות פעמיים ביום והתוצאות לא מאחרות להגיע.

בי קיור לייזר בטוח לחלוטין לשימוש ביתי ומחזיק באישור משרד הבריאות הישראלי, תו תקן ISO, תו תקן אירופי CE ואישור מנהל הבריאות הקנדי.

 למי מתאים מכשיר הבי קיור לייזר?
בי קיור לייזר מתאים לשימוש של כל בני הבית, למעט ילדים מתחת לגיל שנה, ומטפל במגוון גדול מאד של כאבים ובעיות, אשר מופיעות אצל כולנו, בקרב בני נוער ומבוגרים כאחד: בעיות אורתופדיות, פציעות וכאבים בשלד וברקמות, כאבי גב וברכיים, צוואר ומפרקים, דלקות מפרקים, טיפול בדורבן, מרפק טניס, דלקת בגיד האכילס, כאבים במפרק הלסת ועוד. בנוסף, המכשיר הוכח גם כמסייע בתחום הדרמטולוגיה הרפואית, לטיפול בכוויות, שלבקת חוגרת, פצעים סוכרתיים ופצעי לחץ.

המחקרים מוכיחים והרופאים ממליצים

בעשרות מחקרים שבוצעו עד כה במכוני מחקר מובילים מכל העולם, עלו מסקנות דומות: השימוש בטכנולוגיית הלייזר הרך, עליה מתבסס מכשיר הבי קיור לייזר, הובילה להפחתה משמעותית ברמת הכאב של המטופלים.

בנוסף לכך עשרות רופאים ישראלים מובילים ממליצים על בי קיור לייזר ואף משתמשים בו בקליניקות ובבתי החולים בתור כלי יעיל לטיפול במגוון מצבים:
פרופסור דניאל רייס, מבכירי האורתופדיים בארץ, פרופ' חבר אמריטוס בכירורגיה אורתופדית, הטכניון, מגדיר את בי קיור לייזר בתור "טיפול משכך כאבים מועיל ביותר, לטיפול בכאבים במערכת השרירים והשלד. כדאי להחזיק את המכשיר בבית לשימוש מיידי בכל כאב חריף שכיח כמו נקע, מתיחת שריר, צוואר תפוס, דורבן ועוד".

רוצים לעזור לעצמכם ולבני משפחתכם להקל על הכאב ולחזור לשגרה כמו יצחק? זה הזמן להתחיל לנהל את הכאב! עם בי קיור לייזר אתם מנצחים את הכאב במגרש הביתי שלכם, בזמן שלכם.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים

 

כאבי גב הרגעת כאבים בי קיור לייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד