י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תכתובת המייל נחשפת

ללא דעת תורה: בוועדת הרבנים לא נשמעים לדעתם של גדולי הדור

פרסום ראשון: ועדת הרבנים לענייני תקשורת הורתה לחברה שמפעילה את קו 'מראה כהן', להפסיק ולקשר בין קו השיעורים של נשיא המועצת לקו המידע של תנועת ש"ס. בהנהלת הקו הודיעו לועדת הרבנים כי ישאלו את נשיא המועצת כיצד לנהוג, אך ועדת הרבנים סירבה והורתה לסגור

ללא דעת תורה: בוועדת הרבנים לא נשמעים לדעתם של גדולי הדור
חכם שלום כהן צילום: פלאש 90

פרסום ראשון: ועדת הרבנים לענייני תקשורת הורתה לחברות קווי המידע לחסום את ההפניה לקו המידע של תנועת ש"ס מקו השיעורים של הגאון חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה.

בתכתובת מיילים שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי ועדת הרבנים לענייני תקשורת שיגרה לאחרונה מייל למפעילי קו התוכן 'מראה כהן' - קו השיעורים של הרב שלום כהן נשיא מועצת חכמי התורה ודרשה ממנו להסיר את ההפניה לקו המידע הרשמי של תנועת ש"ס.

בהנהלת הקו שנדהמו מהדרישה השיבו במייל לוועדת הרבנים וכתבו, "העברנו שאלה לביתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, וכן התייעצנו עם חה"כ של תנועת ש"ס. ברגע שנקבל את תשובת מרן ראש הישיבה נפעל מיד בהתאם."

אלא שלמרבה התדהמה ותוך זלזול בהוראת נשיא מועצת החכמים, השיבו מוועדת הרבנים: "לא ביקשנו מכם שתעבירו את ההוראה והאחריות למנהל הקו. פנינו אליכם, כחברה שפנתה אלינו לקבל הכשר על קו, שתעמדו בהתחייבותכם אלינו, ותפעלו להסרת השלוחה הנ"ל. אנו חוזרים בשנית על דרישתנו מכם להסרת שלוחה 50 בקו זה".

מחברת קווי המידע אומרים היום ל'בחדרי חרדים' כי "נאלצנו להסיר את השלוחה בטרם התקבלה תשובתו של נשיא המועצת וזאת בעקבות החשש והאיומים שהדבר יגרור ענישה וסגירת כלל הקווים של לקוחות אחרים שלנו. למרות שמדובר על פגיעה בגדול הדור, חבל שמספר עסקנים פועלים בזלזול כלפי גדולי ישראל".

הרב שלום כהן ש"ס ועדת הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד