ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נאחז בעץ הגבוה

ליברמן מבהיר: אלו המפלגות שלא אשב עמם

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' ממשיך להערים קשיים על כל קונסטלציה אפשרית של הקמת ממשלה מימין ומשמאל ומודיע כי, "בשום נסיבות לא נשב עם החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת והמחנה הדמוקרטי"

ליברמן מבהיר: אלו המפלגות שלא אשב עמם
אביגדור ליברמן צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

אביגדור ליברמן מסרב לרדת מהעץ עליו טיפס לאחר הבחירות לכנסת ה-21 מה שהוביל לבחירות האחרונות: יו"ר ישראל ביתנו מוסיף להקשות על הקמת קואליציה עתידית כשהוא שב וחוזר כל רשימת הפסולים עמם הוא מסרב לשבת באותה קואליציה.

בפוסט שפרסם היום (שלישי) יו"ר 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אבגידור ליברמן, הוא הבהיר כי "מפלגת 'ישראל ביתנו' לא מתואמת, לא עם 'כחול לבן', לא עם 'הליכוד' ולא עם מפלגת 'הפיראטים'. המחויבות האחת והיחידה שלנו היא לציבור הבוחרים שהצביעו עבורנו ונתן בנו אמון ב- 17 בספטמבר. לכן, כל ההבטחות שלנו מלפני הבחירות הן התחייבות ברזל גם לאחר הבחירות".
 
"כבר אמרתי לא פעם" מציין ליברמן, "שבעת הזו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים וכלכליים, אני מייחל להקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה. למעשה, לשם כך שתי המפלגות הגדולות לא זקוקות לאף מפלגה אחרת. יחד יש להן 64 מנדטים".

ליברמן מטיל וטו מוחלט על סיעות ימין ומשמאל מה שיקשה על הקמת קואליציה צרה בראשות או נתניהו או גנץ. יו"ר 'ישראל ביתנו' מבהיר, כי "למען הסר ספק, אני סבור ש'ישראל ביתנו' צריכה להיות חלק ממשלה אחדות, אבל בשום תנאי ובשום נסיבות לא נשב עם החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת והמחנה הדמוקרטי".
 
בנוסף, יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' חה"כ עודד פורר, נועד ביומים האחרונים עם חברי הכנסת אבי ניסנקורן מ'כחול לבן' והשר זאב אלקין מ'הליכוד' והודיע בשם 'ישראל ביתנו', כי בנוגע לשאלת בחירת יו"ר כנסת או חקיקת חוקים מהותיים, "הדבר חייב להתבצע אך ורק לאחר שתתבהר התמונה לגבי הרכב הקואליציה וזהות ראש הממשלה. לגבי כל יתר הנושאים, ההתייחסות שלנו תהיה לגופו של עניין".

אביגדור ליברמן עודד פורר ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד