י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מאווררי BAF – יעילים, חסכוניים ונוחים במיוחד בחגים

באמצעות ערבול האוויר הייחודי של מאווררי BAF, הם מורידים את הטמפרטורה בבית הכנסת מבלי לדרוש הוצאת אנרגיה גבוהה יותר מהמזגנים, כך שפעולת המזגנים מתייעלת ובמהרה תחסכו בהוצאות החשמל

מאווררי BAF – יעילים, חסכוניים ונוחים במיוחד בחגים
מאוורר תקרה בבית כנסת צילום: אייל חובב

אם התלבטתם איך להפוך את בית הכנסת/הישיבה שלכם למקום נעים יותר – מאווררי BAF הם הפתרון שחיפשתם.

באמצעות ערבול האוויר הייחודי של מאווררי BAF, הם מורידים את הטמפרטורה בבית הכנסת מבלי לדרוש הוצאת אנרגיה גבוהה יותר מהמזגנים, כך שפעולת המזגנים מתייעלת ובמהרה תחסכו בהוצאות החשמל.

חם ולא יעיל

בשנים האחרונות, אנחנו רואים גידול עצום בשימוש במזגנים בישראל, ובצדק – האקלים החם שלנו בארץ לא מאפשר להיות במבנה ציבורי ללא מזגן. אך במקום להשתמש רק במזגנים, ניתן לשלב שימוש במזגנים עם שימוש במאווררים, כך שהמזגנים יעבדו פחות ובכך תחסכו בחשמל.

במיוחד בחגים

 בחגי תשרי, כאשר בתי המדרש והישיבות מתמלאים עד לאפס מקום, ומערכות המיזוג נאלצות לעבוד ללא הפסקה, שילוב של המאווררים מאפשר לפזר את המזגן בצורה שווה בין המתפללים, ולכן גם בשעות העומס בתפילה, המזגן מתחלק בצורה טובה בין המתפללים. 

שילוב של מאווררי ענק

 מבנים ציבוריים שעובדים שעות רבות, כמו בתי כנסת, יעדיפו במיוחד לייעל את צריכת האנרגיה שלהם בכך שישלבו שילוב במאווררים. חברת "אקון טק" המומחית למערכות מיזוג אוויר מציעה לנו פתרון קסם – מאווררי ענק.

מאווררי הענק הללו מביאים לחסכון של 25% בסעיף המיזוג בהוצאות החשמל, כלומר חסכון של עשרות אלפי שקלים בשנה לכל בית כנסת!

גיבוי למערכות המיזוג:

 מטבע הדברים, כאשר מערכות מיזוג האוויר בישיבה עובדות שעות רבות, קורות תקלות. כאשר ישנם רק מזגנים במבנה, במקלה של תקלה מהלך התפילה התקין יכול להיפגע. מאווררי BAF נותנים פתרון אמין וקבוע גם במקרה שהמערכות הקיימות מפסיקות לפעול וגם בשילוב יחד עם המערכת הקיימת

החיסכון חסר התקדים של מאווררי BAF

חיסכון נוסף של הוצאות החשמל קורה בחורף, כשניתן להפעיל את מאווררי BAF באופן איטי יותר ובכך להוריד את האוויר החם שמצטבר על תקרת בית הכנסת כלפי מטה על מנת למקסם את חימום הסובבים. מדובר בחסכון של עד 30% מהוצאות החימום!

 למה לבחור במאווררי BAF?

  • היעילות – המאווררים שלנו יעילים בהרבה מכל מאוורר תקרה אחר.
  • השקט – לא נמאס ממאווררי התקרה שלא מפסיקים להרעיש? מאווררי BAF שמים סוף לרעש ומאפשרים לכם ליהנות משקט צלול.
  • הרכות – טכנולוגיית האוורור של המאווררים שלנו אינה יוצרת משב רוח שעלול לגרום לדפים לעוף באוויר (בניגוד למאווררים אחרים), ולכן הם אידיאליים עבור חדרי בית הכנסת.
  • פיזור אוויר אחיד – אם גם לכם נמאס לקפוא כל השבת כשהמזגנים פועלים ברציפות, ונמאס לכם להתכסות בשכבות שיחממו אתכם – מאווררי BAF יפתרו לכם את הבעיה בקלות, בזכות פיזור אוויר אחיד ונקי כך שבכל נקודה בחלל בית הכנסת תהיה בדיוק אותה טמפרטורה.
  • שמירה על ספרי הקודש – המאווררים שלנו מייצרים זרם אוויר תמידי ושוטף ובכך מונעים מהלחות להצטבר על ספרי הקודש. כך, ספרי הקודש נשמרים בצורה טובה יותר.

איך זה קורה?

 המאווררים מצוידים במוטת כנפיים ענקית שקוטרה נע בין 3 ל-7 מטרים. הם פועלים בטכנולוגיה מתקדמת בשם HVLS (high volume low speed  ) כלומר שהמאווררים מייצרים תפוקה גבוהה של גריפת אוויר (ולכן יעילים מאוד) במהירות נמוכה (ולכן הם נוחים בתחושה ושקטים).

 

איפה כדאי להשתמש במאווררי BAF?

 

מאווררי BAF מהונדסים כדי להתאים למגוון רחב של חללים. עם אזור כיסוי נרחב ומערכת המאפשרת לשלוט במהירות, כל מאוורר BAF מעוצב כדי לחסוך כסף, ומתאים בדיוק עבור חללים כמו בית כנסת.

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום וליהנות מטכנולוגיית האוורור היעילה שלנו, שיוצרת סביבה נעימה וממוזגת באופן מקסימלי וחסכוני

 

 

מאוורר בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד