י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"תפסיק לשקר"

ההשוואה המקוממת שערך ארדואן לשואה

לאחר שנפגש עם אנשי נטורי קרתא בניו יורק, התראיין היום נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן והשווה בין השואה לבין המצב ברצועת עזה • "ירושלים אינה נוגעת רק למוסלמים בפלסטין, אלא היא הכבוד של 1.7 מיליארד מוסלמים בעולם" • נתניהו: "ארדואן, תפסיק לשקר"

ההשוואה המקוממת שערך ארדואן לשואה
רויטרס

לאחר שנפגש עם מכחישי שואה בלבוש חרדים, ארדואן משווה בין השואה לעזה.

אמש נפגש נשיא טורקיה עם חרדים מכת ה'נטורי קרתא' שהשתתפו בכנס להכחשת השואה באיראן, היום ארדואן משווה בין השואה לבין המצב בעזה.

סוכנות הידיעות הטורקית 'אנטוליה' דיווחה על הפגישה של ארדואן נשיא טורקיה, בניו יורק, עם אזרחים טורקים ומוסלמים. ארדואן נמצא בניו יורק לרגל עצרת האו"ם, בה משתתפים מנהיגי העולם.

ארדואן אמר: "כשאנחנו מסתכלים על רצח העם הנאצי נגד היהודים, אנו גם מסתכלים על הטבח ברצועת עזה בדיוק מאותה נקודת מבט".

ארדואן הוסיף לגבי ירושלים ואמר, "כי אף איום לא יוכל להניא את טורקיה מהגנה ושמירה על זכויות הפלסטינים וירושלים. ירושלים אינה נוגעת רק למוסלמים בפלסטין, אלא היא הכבוד של 1.7 מיליארד מוסלמים בעולם".

כזכור, כפי שדווח אתמול ב'בחדרי', קבוצה של נטורי קרתא לבושים כחרדים השוללים את זכותה של ישראל להתקיים, ותומכים באייתולות של איראן, נפגשו אתמול עם צורר יהודי אחר, נשיא טורקיה ארדואן. הקבוצה נפגשה אתמול עם הנשיא הטורקי בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק.

החשבון הרשמי של נשיא טורקיה צייץ את התמונה בגאווה בחשבון הטוויטר שם נכתב; "הנשיא ארדואן מקבל חברים מהליגה היהודית האנטי ציונית".

עוד נכתב, כי "הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן, שנמצא בניו יורק ומשתתף בישיבה ה- 74 של האספה הכללית של האו"ם, קיבל את חברי הליגה היהודית האנטי ציונית."

באתר הרשמי של הנשיא הועלו תמונות נוספות, שם נראים חברי נטורי קרתא מגישים מתנה לנשיא הטורקי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדברי הנשיא ארדואן ואמר "מי שלא מפסיק לשקר על ישראל, מי שטובח בכורדים בארצו שלו, מי שמכחיש את הטבח הנורא בעם הארמני – שלא יטיף לישראל. ארדואן, תפסיק לשקר".

רג'פ טייפ ארדואן נטורי קרתא עצרת האום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד