כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תוצאות האמת ישתנו?

דריכות ביהדות התורה: המנדט השמיני יוכרע הערב

כמו בבחירות הקודמות, ב'יהדות התורה' נושאים הערב עיניים לעבר יו"ר ועדת הבחירות שצפוי לפרסם את הכרעתו לגבי המנדט השמיני, אולם יתכן וזו לא תהיה המילה האחרונה, ותוגש עתירה לבג"צ לערוך בחירות חוזרות בכמה קלפיות שהתגלו בהן אי סדרים וחשדות לזיופים 

דריכות ביהדות התורה: המנדט השמיני יוכרע הערב
החגיגות ביהדות התורה בליל הבחירות צילום: שלומי כהן, פלאש 90

שבוע לאחר הבחירות, כשגורל המנדט השמיני שוב לוט בערפל, ב'יהדות התורה' מצפים להחלטת יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר, שצפוי להכריע הערב (שלישי) לגבי גורלם של כעשר קלפיות בישוב ירכא שאולי יכניסו את הח"כ ה-32 של 'הליכוד', על חשבון המנדט השמיני של 'יהדות התורה'.

מדובר בקלפיות בהן עלה חשד לזיופים ואי סדרים, כשנכון לשעה זו, עדיין לא ברור האם השופט מלצר יקבל את התוצאות או שמא יבטלם, כמה גם מניין הקולות שיש לליכוד באותן הקלפיות, שכדי לקבל את המנדט ה-32 על חשבון 'יהדות התורה', דרושות למעלה מ-3,000 קולות.

אך יתכן כי הסאגה עוד תימשך מעבר לערב זה, זאת באם השופט מלצר יחליט לפסול את הקלפיות, אז ההערכה היא שבליכוד יעתרו לבית המשפט בדרישה לקיים בחירות חוזרות בעשר הקלפיות הללו, כאשר אחד מנציגי 'הליכוד' מתגורר בירכא וצפוי לגייס תושבים רבים כדי להביא את המנדט ה-32 למפלגתו.

בוועדת הבחירות מאשרים כי השופט צפוי לקבל את החלטתו עוד הערב (שלישי) כאשר מחר בשעות הבוקר תתכנס מליאת וועדת הבחירות כדי לאשר את תוצאות הבחירות באופן סופי ולאחר מכן הם יוגשו לנשיא המדינה ראובן ריבלין.

יצוין כי בכל מצב גם אם המנדט השמיני יעבור לליכוד ויהדות התורה תרד לשבעה מנדטים, מפת הגושים תישאר אותו הדבר. 57 לגוש השמאל-ערבים, 55 לגוש הימין ו-8 לליברמן.

יהדות התורה סיעת הליכוד המנדט השמיני בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד