י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ש"ס חוגגת ניצחון

דרעי חשף: נתניהו הסכים לרוטציה. גורמים ממשיכים להכשיל. צפו

תנועת ש"ס חוגגת הערב את ניצחון הבחירות עם העלייה בקולות המצביעים. יו"ר התנועה דרעי: "55 מנדטים, אמרו באופן נחרץ כן למדינה יהודית! גם בגוש השני" | כן פנה לנתניהו וגנץ: "חייבים לשבת ביחד, בלי חרמות ובלי תכתיבים של מפלגות קטנות שמחרימים ציבורים אחרים" • צפו

דרעי חשף: נתניהו הסכים לרוטציה. גורמים ממשיכים להכשיל. צפו
נתניהו/דרעי/גנץ צילום: יונתן זינדל/אבשלום שושני, פלאש 90

בכינוס הודיה שמקיימת הערב (שלישי) תנועת ש"ס לאור התוצאה המרשימה בבחירות עם עלייה ב-70,000 קולות, יושב ראש התנועה השר אריה דרעי מתייחס לאפשרות כי תקום ממשלת אחדות, כשהוא מאשים את אביגדור ליברמן ויאיר לפיד, שמנסים לשים מכשול במגעים כדי למנוע ממשלת אחדות.

השר דרעי אמר: "אמרתי בכנס בחולון, שהבחירות הללו הם משאל עם, האם תהיה כאן מדינה יהודית או חילונית. ומה התוצאות? רוב יהודי עם ישראל, 55 מנדטים, אמרו באופן נחרץ כן למדינה יהודית! גם בגוש השני, תוציאו את עמיר פרץ שעשה קמפיין חברתי יהודי, בלי שום מילה על דת ומדינה. גם כחול לבן שבמועד א' לא דיברו מילה בנושא דת ומדינה, רק בסוף הבחירות הללו, רוב מוחלט של התושבים היהודים במדינת ישראל רוצים מדינה יהודית ולא חילונית! זה המסר הברור של הבחירות האלה".

יו"ר ש"ס הוסיף ואמר, "מדינת ישראל חייבת ממשלה בהקדם. אי אפשר למשוך את כל המטלות המדיניות והביטחונית. אי אפשר למשוך את זה יותר. אני לא חושש מבחירות נוספות ואני בטוח שנביא יותר. אבל זה לא טובת המדינה", כשהוא מוסיף ופונה לראשי 'כחול לבן' ו'הליכוד', "המסר שלי לשני הבנימין, נתניהו וגנץ, אני שמח שנפגשתם אצל הנשיא".

"זה יצטרך לוותר, זה יצטרך לוותר, כולנו נצטרך להתכנס, אבל אוי ואבוי אם נסכים לתקדים שראשי מפלגות גדולות יסכימו לתכתיבים של מפלגות קטנות או של אנשים שמחרימים ציבורים", לדבריו, "העם בישראל אמר את דברו, העם בישראל רוצה ממשלה רחבה, העם בישראל ואנחנו רוצים ולא מסתירים - רוצים ממשלה בראשותו של נתניהו - אני מבין שנתניהו הסכים ללכת לרוטציה".

"אל תתייחסו לכל רעשי הרקע. לצערי אותם גורמים ממשיכים להסית ולשים כל מכשול", הוסיף דרעי, כשהוא רומז לאביגדור ליברמן ויאיר לפיד, "לכן שני האישים הללו חייבים לשבת ביחד, בלי חרמות ובלי תכתיבים של מפלגות קטנות שמחרימים ציבורים אחרים".

אריה דרעי רוטציה בראשות הממשלה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד