י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יעבור פוליגרף

בנו של ח"כ בכיר חשוד בהשחתת פתקים בקלפי

לא נעים: בנו של בכיר ברשימת 'הליכוד', נחקר במצ"ח בחשד פעל להשחית פתקי הצבעה של מפלגת 'כחול לבן' בקלפי צבאית. הוא מכחיש את הטענות המיוחסות לו וביקש לעבור בדיקת פוליגרף

בנו של ח"כ בכיר חשוד בהשחתת פתקים בקלפי
חיילים בקלפי צבאית. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בנו של בכיר בסיעת 'הליכוד', המשרת בצבא ההגנה לישראל, נחקר בימים האחרונים באזהרה במשטרה הצבאית החוקרת, לאחר נחשד בעבירות שבתחום טוהר המידות במהלך יום הבחירות ביום שלישי שעבר.

החייל חשוד בכך שהשמיד פתקי הצבעה של 'כחול לבן' בקלפי צבאית. הוא מכחיש את החשדות שמיוחסים לו ואף הציע לחוקריו להיבדק בפוליגרף, בכדי לנקות ממנו את החשד. בדיקה כזו אכן תיערך בימים הקרובים.

דובר צה"ל הגיב לפרסומים בנושא ואמר, "בצה"ל קיים מערך ייעודי אשר נועד להבטיח כי המשרתים בצה"ל יממשו את זכות ההצבעה בבחירות באופן תקין ומסודר. במצ"ח מתנהלות מספר בודד של חקירות שעניינן ניסיון לפגיעה בטוהר הבחירות. עם סיום החקירות, יועברו ממצאיהן לבחינת הפרקליטות הצבאית".

יצוין כי במהלך יום הבחירות דווחו בכלי התקשורת השונים, טענות מצידן של כמה וכמה מפלגות, בהן 'העבודה' ו'כחול לבן' בגין השחתה מכוונת של פתקי הצבעה וזאת בכדי להביא לפסילת אותן קולות וקלפיות, מתוך מטרה להוריד בכוחן של אותן מפלגות בתוצאות האמת. יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר, כבר בעיצומו של יום הבחירות, הבהיר כי מכשיר פתקי הצבעה שהושחתו.

מפלגת כחול לבן סיעת הליכוד השחתת פתקי הצבעה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד