י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מילא את בקשותיה של שרה

זה העונש שקיבל סמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר

בית משפט השלום בירושלים גזר על עזרא סיידוף, סמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, שירות לתועלת הציבור, מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 10,000 ש"ח בגין עבירות של קבלת דבר תוך ניצול מכוון של טעות הזולת

זה העונש שקיבל סמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר
עזרא סיידוף צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית משפט השלום בירוקלים גזר על עזרא סיידוף, סמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, שירות לתועלת הציבור, מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 10,000 ש"ח בגין עבירות של קבלת דבר תוך ניצול מכוון של טעות הזולת.

במסגרת הסדר הטיעון עם סיידוף, הוא ייענש ב-30 יום מאסר על תנאי, 150 שעות לתועלת הציבור וקנס בגובה עשרת אלפים שקלים.

על פי הרשעתו, סיידוף פעל ואפשר לשרה נתניהו להשית הוצאות פרטיות בסך 175 אלף שקלים על הקופה הציבורית. זאת בקשר למימון ארוחות מוכנות ממסעדות, ארוחות שף במעון ושרותי מלצרות בשווי 20 אלף שקלים נוספים.

במסגרת הפרשה הורשעה גם אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, במסגרת הסדר טיעון, בכך שניצלה במכוון את טעות הזולת. בית המשפט אישר את ההסדר והיא תשלם קנס בגובה עשרת אלפים שקלים ופיצוי לקופת המדינה בגובה 45 אלף שקלים.

סיידוף הורשע בכך שמילא אחר בקשותיה של הגב' שרה נתניהו וגרם לכך שהארוחות במעון ראש הממשלה, ארוחות השף ושירותי מלצרות יסופקו על חשבון המשרד, שלא כדין.

עו"ד ארז פדן ועו"ד ג'ני אבני, מפרקליטות מחוז ירושלים אמרו כי "מר סיידוף מעל בתפקידו כעובד ציבור בכיר כאשר לא עמד מול דרישותיה של הגברת נתניהו. במקום לומר לה "לא" נעתר להן, וביצע יחד עימה ועבורה עבירות פליליות כדי לאפשר לה לקבל מימון מהקופה הציבורית להוצאות פרטיות".

עוד הוסיפו בפרקליטות: "המסר שיוצא היום מבית המשפט לעובדי הציבור- הוא שעליהם לעמוד על המשמר ולומר "לא" ו"עד כאן" גם לאנשים בכירים ורמי מעלה ולזכור שהציבור הוא "האדון" או "הגברת" שלהם ולא אף אחד אחר".

עזרא סיידוף משרד ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד