י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

גילויו של הרב גרוסמן: "פגשתי יהודי מבוגר ממרר בבכי"

"בקרן רחובות בבארא פארק פגשתי יהודי מבוגר ונכבד ממרר בבכי" – הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן בגילוי מסעיר על ידידו הרב פרץ מאיר

גילויו של הרב גרוסמן: "פגשתי יהודי מבוגר ממרר בבכי"
הרב יצחק דוד גרוסמן צילום: פלאש 90

רגעים דרמטיים נרשמו אמש (יום שלישי), כשבמהלך נאום בנוכחות ראש מוסדות התשובה בחיפה הרב פרץ מאיר שליט"א, החליט הרב גרוסמן לחשוף את הסיפור המטלטל שגרם לו להיות ידיד נפשו הקרוב ביותר של הרב פרץ מאיר. "זה היה בליל חורפי בבארא פארק, צעדתי לבדי ברחוב בשעה מאוחרת ולפתע שמעתי קול יהודי ממרר בבכי. עצרתי בהפתעה. הבטתי ימינה ושמאלה, ולפתחו של בית, גיליתי יהודי לא צעיר במיוחד, עומד ובוכה. הוא לא היה נראה כאחד שבא לגייס כסף להשאת צאצאיו והמראה המוזר עורר בלי חמלה ופליאה גם יחד. בקושי הצלחתי להוציא ממנו מילה, אבל כשהחל לדבר, פגשתי בזרם אדיר ובלתי ניתן לעצירה, של אהבת ישראל צרופה..."

להשתתפות בהצלה לחצו כאן>>>>

"הרב פרץ בכה כמו ילד בעקבות הודעה מצערת שקיבל זה עתה, לפיה החליט גורם שלטוני בארץ להוציא צו סגירה על מוסד חינוך תורני למשפחות בעלי תשובה, ולהשליך את מאות הילדים חזרה אל זרועות החינוך הממלכתי. עשר שנים של "שמע ישראל" בוקר בוקר ושמירת שבת, הולכים לטמיון"...

הרב גרוסמן המלווה את הרב פרץ לכל אורך הדרך, אמר את הדברים במסגרת מצה ההצלה האדיר "מאיר לנצח" להצלת מוסדותיו של הרב העומדים בסכנה קיומית מידית, בעקבות מסע רדיפות בלתי פוסק ומלחמות קשות בבתי המפשט על זכות ילדי קהילתו ומוסדותיו ליהנות מחינוך יהודי תורני.

"לקראת ימי הרחמים והסליחות", אומר הרב גרוסמן ומתחנן, "אין זכות גדולה יותר מאשר לבוא לעזרת הרב פרץ ולתת תקווה רוחנית נצחית לילדי קהילתו".

להשתתפות בהצלה לחצו כאן>>>>

 

חיפה הרב יצחק דוד גרוסמן הרב פרץ חזרה בתשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד