י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הנחת אבן הפינה בפרוייקט היוקרתי 'מצפה רמות'

במעמד רבנים ואישי ציבור הונחה אבן הפינה במתחם שלב ג בפרויקט היוקרתי 'מצפה רמות' בירושלים מבית ISA Group • באירוע רב רושם בין החולות ואל מול הנוף הציורי של הרי ירושלים, לצד כיבוד קולינרי עשיר ובמעמד רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ  התקיים טקס הנחת אבן הפינה בפרויקט המדובר ביותר בשכונת רמות בירושלים

הנחת אבן הפינה בפרוייקט היוקרתי 'מצפה רמות'
מעמד הנחת אבן הפינה צילום: יח"צ

ביום ראשון השבוע התקיים טקס הנחת אבן הפינה לרגל תחילת בניית היסודות בשלב השלישי והאחרון של הפרויקט, המעמד התקיים בלב ליבו של המתחם בינות לדחפורים וחומרי הבניה לקול צלילי ליווי מוזיקלי ולצד שולחנות ערוכים בכיבוד עשיר.

רכבי הגולף המיוחדים שנשכרו עבור האירוע הסיעו את המשתתפים בשבילי העפר הצופים אל כלי העבודה הכבדים העמלים במרץ לקראת עבודות יציקת היסודות, עד לבמה המכובדת שניצבה לצד אבן היסוד הראשונה שהונחה במהלך הטקס.

בארוע השתתפו אישי ציבור ומכובדים לצד נציגי החברה הבונה, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, וציבור מתושבי השכונה היוקרתית שנהנים מביתם המפואר שרכשו בשלבים הראשונים לצד הרוכשים החדשים שכבר הזדרזו להבטיח את ביתם בשלב ג' שנבנה בסטנדרטים שעוד לא נראו בירושלים.

ראשון הדוברים ה"ה מר שלום גריבה מבעלי ISA Group , סקר את ההצלחה הגדולה של השכונה החדשה בשלביה הראשונים והביא את הבשורה של שלב ג הייחודי על כל מעלותיו והדגיש את גאוותו על כך שהרוכשים בשלבים הראשונים חוו את חזון החברה ליצור לרוכשים חווית רכישה ייחודית, ובירך את המשתתפים בשנה טובה ומתוקה.

בשיאו של הטקס התכבד הרב שמואל רבינוביץ בהנחת אבן היסוד הראשונה ואמר כי הנחת אבן הפינה כמוה כקביעת מזוזה בבית היהודי ,הוא הזכיר את המעלות הרבות של בניית ירושלים עיר הקודש בכלל ושל ISA Group בפרט, וסיים את דבריו בייחול להתגשמות הנבואה "עוד ישבו..ברחובות ירושלים... ורחובות העיר ימלאו ילדים וילדות משחקים".

עם אמירת פרק תהילים יצק הרב את המלט על אבן הפינה, ולאחריו התכבדו המשתתפים ביציקת הבטון כאשר התרגשות רבה נרשמה בקהל לרגל השמחה בהגעת הפרויקט לשלב המתקדם של הבנייה.

 אתם מוזמנים להצטרף להצלחה

שלב ג ב'מצפה רמות' הביא לראשונה לעיר את הבשורה של דירות גדולות ומרווחות בסטנדרטים ובשדרוגים ללא תוספת מחיר ויצר שינוי מבורך בכל שוק הדירות החדשות בירושלים.

זה הזמן שלכם להצטרף להצלחה, ולהנות מדירות מפוארות ומשודרגות בפרויקט עם הבנייה הכי מושקעת ברמות,בסטנדרטים הידועים של ISA Group.

מצפה רמות הנחת אבן הפינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד