י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לראשונה במליאה

צפו: אבוטבול נרגש ולא חושש מהאופוזיציה

כשהוא נרגש מהמעבר לזירה הארצית, הגיע היום ראש עיריית בית שמש לשעבר, משה אבוטבול למליאת הכנסת כדי ללמוד את תפקידו החדש. כתב 'בחדרי חרדים' פגש בו יושב במליאה ומתרגל לאווירה • "היו תקופות שלי בעיירה שהייתי באופוזיציה. אני לא נבהל משום עבודה קשה"

צפו: אבוטבול נרגש ולא חושש מהאופוזיציה
אבוטבול במליאת הכנסת צילום: בחדרי חרדים

שבוע לפני שיהפוך לחבר כנסת מן המניין, משה אבוטבול, לשעבר ראש עיריית בית שמש, הגיע היום (רביעי) למשכן הכנסת כדי ללמוד כיצד פועל המקום. יחד עם אבוטבול, הגיעו עוד שבעת חברי כנסת חדשים שיושבעו לראשונה בטקס חגיגי בשבוע הבא - 'בחדרי חרדים' תפס את אבוטבול - ששב לחיים הציבוריים לאחר מנוחה קלה - לראיון מהמליאה.

בדבריו, מתקשה אבוטבול להסתיר את התרגשותו ואומר לכתב 'בחדרי חרדים', כי "אין ספק שישנה התרגשות מאוד גדולה. הרבה מאוד שנים רציתי לעבור למישור הארצי ונקרתה לפנינו הזדמנות פוליטית מסוימת ובצורה מאוד טבעית עברנו מהמישור המוניציפלי לאחר כחצי יובל, אל המישור הארצי.  אני חושב שלי זו הייתה הזדמנות טובה" אומר אבוטבול, "ואני אומר תודה שראו בי אדם ראוי להמשיך את העשייה גם במישור הארצי".

לא יודעים עדיין באיזה צד של המליאה תשב, קואליציה או אופוזציה.. 

"זה לא משנה" משיב אבוטבול, "מה שיחליטו גדולי ישראל אנחנו נעשה את זה באמת בצורה טובה, גם היו תקופות שלי בעיירה שהייתי באופוזיציה, צעקתי כמו שצריך, עבדנו ופעלנו, אני לא נבהל משום עבודה קשה".

איזה נושאים תרצה לקדם? 

"הנושא שהתחלתי די בהצלחה זה נושא הדיור" אומר ראש העיר לשעבר, "חסרות רבבות דירות לציבור החרדי. גם נושא של כיתות לימוד שחסרות וצריך עוד ועוד וכן הנושא של בית חולים בעיר בית שמש, אני חשוב שזו ההזדמנות שלי לקדם את הנושא הזה".

אז איזה תפקיד תרצה? שר בריאות, חינוך או שיכון?

"לא רלוונטי מה אני רוצה" מבהיר אבוטבול, "מה שגדולי ישראל רוצים. כל תפקיד שיוטל עלי אני אהיה חייל וגם אם לא אקבל שום תפקיד יש עדיין המון המון עשייה גם בלי זה". 

מה תהיה הצעת החוק הראשונה שלך?

"יש כמה דברים שנמצאים בעיוות ואני אשתדל יחד עם היועצים לשנות את המצב: למשל גני ילדים שהיו בחזקת הממלכתי או ממלכתי דתי - מיד שהייתי מעביר אותם לחרדים, פתאום צריכים רישיונות מיוחדים ולעבור את הדרך הקשה ביותר. אבדוק את זה כדי לטפל לעומק. גם נושא הארנונה יש דברים שאתקן" מציין הח"כ החדש. 

 

מליאת הכנסת משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד