י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המנדט יוטל?

הנשיא מארח את נתניהו וגנץ לפסגה נוספת

כל העיניים נשואות אל בית נשיא המדינה, שם מתקיימת פגישה משולשת נוספת בין נשיא המדינה לבנימין נתניהו ובני גנץ • על פי הערכה, נשיא המדינה צפוי להטיל את הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו שזכה ברוב ממליצים 

הנשיא מארח את נתניהו וגנץ לפסגה נוספת
נתניהו וגנץ עם הנשיא צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

שמונה ימים לאחר הבחירות, ולאחר שנשיא המדינה ראובן ריבלין קיבל היום (רביעי) את עדכון תוצאות האמת מיו"ר ועדת הבחירות - הערכה היא כי הנשיא יטיל הערב את המנדט להרכבת הממשלה על ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו.

אם אכן הנשיא יטיל על מי מהמועמדים את מלאכת הרכבת הממשלה, הטקס צפוי להתקיים בשעה 20:00 בבית הנשיא, כאשר בנימין נתניהו הוא שזכה ברוב ממליצים, לאחר ש55 חברי הכנסת המליצו עליו במהלך סבב התייעצויות שהתקיים בראשית השבוע בפני הנשיא.

קודם לטקס העברת המנדט, צפוי נשיא המדינה לארח את ראשי 'כחול לבן' ו'הליכוד' בני גנץ ובנימין נתניהו לפגישה משולשת נוספת, כשברקע יתקיימו שיחות מו"מ בין הצדדים, אך טרם נראה כי הם יצליחו להגיע להסכמות להקמת ממשלת אחדות.

באם יוחלט, בשעה 20:00, בסיום הפגישה המשולשת, יחתום נשיא המדינה על כתב המינוי וימסור אותו לידי המועמד בלשכתו. לאחר החתימה יישאו הנשיא והמועמד הנבחר להרכבת הממשלה דברים באולם בית הנשיא.

בנימין נתניהו בני גנץ ראובן ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד