י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
למורת רוחם של תומכי הפלסטינים

בזכות השגריר: המופע האנטי ישראלי בוטל

הערב מתקיימת בברלין עצרת הזדהות עם העם הפלסטיני, על ידי קבוצות פלסטיניות אנטי. לשגריר ישראל בגרמניה נודע כי שני אמנים פלסטינים אמורים להופיע בעצרת ולקרוא בשיריהם להשמיד את תל אביב, הוא הפעיל לחץ על עיריית ברלין שביטלה הופעתם

בזכות השגריר: המופע האנטי ישראלי בוטל
שער ברנדבורג בברלין צילום: unsplash

כבוד לשגריר ישראל בגרמניה, ג'רמי יששכרוף. בעקבות לחץ שהפעיל על עיריית ברלין, החליטו לבטל הופעה של שני ראפרים (זמרים) פלסטינים בהפגנה אנטי ישראלית. הראפרים קוראים בשיריהם באופן ברור להפציץ ולהשמיד את תל אביב ומשתמשים בסממנים אנטישמיים. המפגינים יאלצו לעמוד בגשם מבלי שינעימו את זמנם במוזיקה, כך דיווחה הערב (רביעי) אנטוניה ימין, כתבת 'כאן 11' באירופה.

שגריר ישראל בגרמניה, ג'רמי יששכרוף, צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "אני פונה לרשויות ברלין על מנת למנוע אירוע מטריד, הכולל רטוריקה אנטישמית והאדרת אלימות נגד ישראל, ברלין צריכה להתאחד ולא לפלג".

אתר "דר טאגשפיגל" הגרמני, דיווח, כי "שני ראפרים אנטישמיים רצו להופיע בשער ברנדנבורג. אולם העירייה של ברלין מנעה את ההופעה".

"הופעתם הייתה מעוררת פרובוקציה", נאמר בכתבה של האתר הגרמני, "לא הרחק מאנדרטת השואה, שני ראפרים פלסטינים היו אמורים להופיע ביום רביעי בערב, ולפאר את הטרור בשיריהם ולשלול מישראל את זכות הקיום. אולם לאחר ביקורת רבה, הנהלת העירייה אסרה את הופעתה."

היום החל משעה 17:00 התקיימה בשער ברנדנבורג - מה שנקרא "עצרת הזדהות" של קבוצות פלסטיניות. אחד מראשי הקהילה היהודית אמר, "אנו נחרדים כי אמנים המפארים את הטרור נגד אזרחי ישראל, מכנים טרוריסטים כקדושים, ומכחישים את זכות קיומה של ישראל, ומקבלים במה בלב ברלין, לא מקובל שבמקום היסטורי זה יקראו לרצח יהודים, והם מפזרים סטראוטיפים אנטישמיים".

ג'רמי יששכרוף פעילים פרו פלסטינים שער ברנדנבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד