י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת בחירות מועד ג'

ההתערבות של מנחם טוקר לתרום 10 אלף דולר

השדרן והמנחה מנחם טוקר מריח כבר עכשיו, עוד לפני ההכרזה על בחירות מועד ג', כי ליברמן יחזור מהן חלש יותר ומתערב על עשרת אלפים דולרים שיתרום ל'איחוד הצלה' באם יתבדה

ההתערבות של מנחם טוקר לתרום 10 אלף דולר
מנחם טוקר/אביגדור ליברמן צילום: יעקב נחומי/נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

לאור התנגדותו של אביגדור ליברמן להצטרף לממשלה, תוך החרמת המפלגות החרדיות - איתן הוא לא מוכן לשבת בשום פנם ואופן והולכת ומתחזקת ההערכה כי פנינו לבחירות נוספות, השדרן מנחם טוקר מעדכן בחשבון הטוויטר שלו: "התערבות עם עצמי. אתרום 10 אלף דולר לאיחוד הצלה, אם ליברמן עובר את ה-5 מנדטים בבחירות מועד ג'".

נזכיר, כי בבחירות מועד א' בד' בניסן תשע"ט, אביגדור ליברמן קיבל את מנין המנדטים הזה - חמישה מנדטים בלבד וסירב להיכנס לממשלה עם החרדים, מה שלא הותיר ברירה בפני נתניהו, אלא ללכת לבחירות מחודשת, לאחר שסיכוייו של בני גנץ היו נמוכים עוד יותר שיצליח להקים איזושהי ממשלה.

בבחירות הנוכחיות רכב ליברמן על גל ההסתה נגד הציבור החרדי, בפרסומים שקריים כמו "120 אחוזי הצבעה במאה שערים" ועוד כהנה וכהנה והקמפיין הצליח להזניק אותו לשמונה מנדטים.

כעת מעריך השדרן מנחם טוקר - שהיה דומיננטי בבחירות האחרונות כאשר ראיין בתוכניתו הפופולרית ברדיו 'קול חי' את בכירי הפוליטיקאיים לאורך מערכת בחירות, כולל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפחות פעמיים, כולל בעיצומו של יום הבחירות, כי ליברמן ייחלש בחזרה אם נצא למערכת בחירות נוספת. 

מנחם טוקר אביגדור ליברמן בחירות 2019 התערבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד