ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"המצב גרוע יותר"

מזהה התהליכים מכה שנית ומעורר סערה

ח"כ יאיר גולן ממפלגת המחנה הדמוקרטי - ממשיך לעורר סערה • הבוקר אמר בראיון כי בעיניו המצב בישראל נעשה אפילו יותר גרוע יותר מכפי שתיאר בנאומו החריף כסגן רמטכ"ל בערב יום השואה ב-2016 • האמירה הקשה מגיעה יומיים בלבד לאחר התנצלות הנשיא "בשם אזרחי ישראל"

מזהה התהליכים מכה שנית ומעורר סערה
ח"כ יאיר גולן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ יאיר גולן ממפלגת המחנה הדמוקרטי, ממשיך לעורר סערה. הבוקר (חמישי) אמר גולן בראיון לרדיו 103 FM כי בעיניו "המצב בישראל גרוע יותר מכפי שהיה כשנאמתי בערב יום השואה".

גולן הוסיף עוד כי "ראש הממשלה נתניהו והליכוד צריכים ללכת הביתה", וכי "זהו המעשה הפוליטי הנכון והבריא למדינת ישראל".

כזכור, רק בשלישי האחרון התנצל נשיא המדינה ראובן ריבלין בשם אזרחי ישראל בפני גולן בעקבות נאומו הקשה והחריף שנאם בערב יום השואה בעת שהיה סגן הרמטכ"ל ובעודו חובש מדים בטקס יום הזיכרון במכון משואה בתל יצחק.

במהלך אותו נאום אמר גולן: "מפחיד לזהות בקרבנו תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו בגרמניה לפני 80-70 שנה".. נאום שכצפוי הביא לגינויים חריפים, בעיקר מצדה הימני של המפה הפוליטית.

ריבלין ניצל את המפגש שלו עם גולן בעת שהגיע להמליץ על בני גנץ כמועמדה של מפלגת המחנה הדמוקרטי, ואמר לו: "כבן דור שני לשורדי שואה, אני מבקש באמת להתנצל בשם כל מי שהוא אזרח במדינת ישראל ויודע על פועלך, על דברים שנרמזו ונאמרו בקשר לדברים כאלה ואחרים. אתה אחד מטובי בנינו, בלי קשר לעמדותיך הפוליטיות. ואני גאה שיש לנו בן כזה".

יאיר גולן יום השואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד