י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"ללא צנזורים וללא מעוותים" • צפו

לקראת השימוע: הדרישה של ביבי מהיועמ"ש

לקראת השימוע שאמור להיערך לו בשבוע הבא, פונה ראש הממשלה נתניהו אל היועץ המשפטי לממשלה ודורש מימנו כי השימוע יערך בשידור חי ובשקיפות מלאה • "אתה יודע שהשקיפות נותנת את האמת" • צפו

לקראת השימוע: הדרישה של ביבי מהיועמ"ש
מנדלבליט ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת השימוע שאמור להיערך בשבוע הבא בנוגע לתיקי החדשות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, פונה היום (חמישי) ראש הממשלה אל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ודורש מימנו כי השימוע בעניינו יעבור בשידור חי ובשקיפות מלאה אל כל עם ישראל.

נתניהו טוען בבקשתו, כי את ההשראה לבקשה קיבל מהתנהלותם האחרונה של יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר וכן מהנשיא ריבלין, ששניהם פתחו את ההליך שביצעו אל מול הציבור בשידור חי.

"בשבוע הבא יפתח השימוע בענייני." פותח ראש הממשלה את דבריו, "אחרי שלוש שנים של מבול של הדלפות מגמתיות, חלקיות, הגיע הזמן שהציבור ישמע את הכל. גם את הצד שלי, בצורה שלמה ומלאה - ללא מתווכים, ללא צנזורים וללא מעוותים".

"לכן אני מבקש מהיועמ"ש לפתוח את השימוע לשידור חי." דורש נתניהו ממנדלבליט ומבהיר, "אני חושב שזה הדבר הדרוש וזה מה שעשה השופט מלצר ביחס לדיוני ועדת הבחירות, זה מה שעשה הנשיא ריבלין ביחס לדיונים עם המפלגות, אלה הדברים שנותנים ביטחון לציבור".

"אתה יודע שהשקיפות נותנת את האמת". פונה נתניהו ישירות בדבריו ליועמ"ש "הרי בלאו הכי יהיו הדלפות, אנחנו רואים כבר 300 הדלפות בלי שום טיפול ובלי שום חקירה. לכן הפרקטיקה הזאת תימשך. ובכן למה שהציבור יהיה ניזון מדברים חלקיים? אדרבא, הכל שיצא, לא רק שאין לי מה להסתיר - אני רוצה שהכל יישמע. זאת בקשתי, שידור חי של השימוע, כך נבטיח צדק ואמת".

בנימין נתניהו ראובן ריבלין חנן מלצר אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד