י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שעות אחרונות לקמפין

דאגה רבה בקרב חולים ובני משפחותיהם לעתיד ארגון "מגן לחולה"

משפחות חולים מביעים דאגה נוכח החשש מצמצום מפעלות הרב פישר, וחוששים לעתידו של הארגון שהציל את חייהם • גדולי ישראל במכתבם מבטיחים רפואה שלמה לכל תורם במידה כנגד מידה: "הרי פשוט וברור כי מעורר עליו, ועל כל בני ביתו, רחמי שמים עצומים" • לתרומות חייגו *9038

דאגה רבה בקרב חולים ובני משפחותיהם לעתיד ארגון "מגן לחולה"
בני פישר צילום: מתוך הסרטון

26 שנים שהרב בנימין פישר, יו"ר ארגון "מגן לחולה", מסתובב בין מסדרונות בתי החולים, משוחח עם רופאים וסייע עד היום למאות אלפי חולים. כעת, הארגון נמצא בנקודה קריטית. לראשונה ארגון "מגן לחולה" נמצא בסיכון משמעותי שעלול לגרום לכך שהארגון ייאלץ לצמצם את פעילותו ח"ו, ואלפי החולים שהארגון מספק להם סעד, ימצאו את עצמם מול שוקת שבורה. בימים האחרונים החל קמפיין ציבורי נרחב במטרה לגייס תמיכה ציבורית להצלת מפעלות הרב פישר, הקמפיין יסתיים הערב בחצות.

בשנים האחרונות כמות הפונים ל"ע לארגון מגן לחולה הלכה וגדלה באופן משמעותי, והמחלקות הרבות בארגון המשיכו לספק מענה חרף הלחצים הרבים, לכל פונה, בלב פתוח ובסבר פנים יפות. אולם כעת, בעקבות משבר כלכלי שהלך והתפתח בשל ההוצאות הרבות, נראה כי עלול להיווצר מצד שבו תקצר היד מהושיע. שהרב פישר, שמתמסר לטובת הציבור, יום-יום 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים, יתקשה להמשיך ולפעול ח"ו, ואלפי חולים, שחלקם מטופלים גם בימים אלו ע"י הארגון, עלולים למצוא את עצמם ח"ו ללא משען וללא סיוע.

לתרומות חייגו *9038 או לחצו כאן

חולים רבים ובני משפחותיהם, שנעזרים בארגון "מגן לחולה" ושהרב פישר מלווה אותם באופן אישי בהתמודדות עם מחלתם, מודאגים מאוד מהמצב של הארגון וקוראים לציבור להתגייס בכל כוחו. "בתי זוכה לליווי צמוד של הרב פישר, שמסייע לנו להתמודד עם המחלה. הרב פישר קשוב לנו בכל עת שאנו פונים, ואנחנו חרדים מהיום שבו ארגון מגן לחולה, לא יכול לספק לנו את השירות הנפלא שהוא מספק לנו בתקופה טרופה זו" אומר הרב אביגדור ש', מירושלים. "אנא, סייעו להרב פישר להמשיך לסייע לעם ישראל. עם ישראל זקוק לו!".

גדולי ישראל פרסמו קריאה לציבור להתגייס ולהירתם למען הצלת מפעל חייו של הרב פישר. "והדברים ידועים, כי באגודה הזו שוקדים לטובת החולים ובני משפחותיהם יומם ולילה לא ישבותו כפשוטו, בשבת וחול בכל ימות השנה, אם במתן עצה נכונה והכוונה בסבך הענינים הרפואיים, ואם בפעולות של הצלת נפשות ממש – הן בדברים הנוגעים לגוף, הן בדברים הנוגעים לנשמה והנפש" כותבים גדולי ישראל במכתבם הנרגש. "וכבר זכו עד היום להציל נפשות רבות משערי מוות, וכל זאת מבלי ליטול כל שכר וכל תמורה, כולו לשם שמים".

"ואליכם נקרא" מסיימים גדולי ישראל את קריאתם. "הטו כתף ושכם בשעה קשה זו, כי מצוה רבה עד מאד היא, ויש בה משום הצלת נפשות, צדקה וחסד גם יחד, ובפרט כאשר עומדים אנו לפני ימי דין שמים, הרי פשוט וברור הדבר כי המפריש מממונו למען הצלת נפשות ורפואת החולים, הרי מעורר עליו, ועל כל בני ביתו, רחמי שמים עצומים"

לתרומות חייגו *9038 או לחצו כאן

מגן לחולה בני פישר גיוס תרומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד