ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מאיה הבלין בהפקה מצולמת

חגיגה לעיניים: השולחן המעוצב לראש השנה

מאיה הבלין מציגה סידור שולחן חג מרהיב | שילוב של סידורי פרחים עם סימני החג | הפקת ראש השנה צבעונית ומרעננת |טיפים לעריכת שולחן וסידורי פרחים פשוטים | והשדרוגים הקטנים שיעשו את ההבדל בשולחן החג שלכם | צפו בגלריה

חגיגה לעיניים: השולחן המעוצב לראש השנה
. צילום: מאיה הבלין

אין מי שלא חש באווירת החג באוויר. הוא כבר ממש מעבר לפינה, הרחובות עמוסים, אצל החרוצות כבר עולים ריחות הגפילטע פיש ונישאים למרחוק. ההכנות החשובות הן כמובן רוחניות אבל שוחרי האסתטיקה והעיצוב לא יוכלו לוותר על שולחן חג שבנוי סביב קונספט עיצובי מסויים. הנה השולחן שלנו, מוזמנות לקבל השראה.

סידורי פרחים בשילוב סימני החג

דובר פה בעבר על סידורי פרחים. הפעם לא באנו להקשות עליכם עם שלבים ארוכים ומסובכים. למי יש זמן כשערב חג ביום ראשון?! ספוג ירוק לשזירה (משיגים בחנויות פרחים) פרחים שאתם אוהבים בצבעים מתאימים ופרי. או כמה. רק אל תשכחו להספיג את הספוג בדלי מים. את הפירות מחברים כך: נועצים קיסם או 2 בתחתית הפרי ואת הצד השני של הקיסם נועצים בספוג.

לגבי כלים, לא צריך כאלה מיוחדים של מעצבות אירועים. צלחת פירות רחבה או בסיס של עוגה, על רגל כזה, שיש לכל אחת. או - תופתעו - קערת סלט עמוקה ושקופה שמניחים הפוך, וכך ומקבלים גם בונוס עיצובי- אפשר להניח בתוכה עוד פירות וכדו', וכך להעשיר עוד את השולחן.

עריכת שולחן

כל כך הרבה סעודות הולכות לבוא עלינו לטובה. וכולן באותן צלחות, אותו סכו"ם, אותן כוסות... קצת משעמם, לא? החידוש יהיה במפיות. אני מדברת כמובן על צבע, אבל גם ובעיקר על צורת ההנחה. אם תסדרו את המפיות כל פעם בצורה שונה ומיוחדת, תרגישו שהשולחן פשוט נראה אחרת לחלוטין. בעצם, אתם יכולים לחסוך ולקנות רק סוג אחד של מפיות ולסדר אותן כל פעם בצורה שונה.

בסוגי קיפולים אני ממש לא אלופה, אבל אפשר פשוט לשנות את הסטיילינג. כאן הבאתי מפית קשורה בחוט טבעי עם חצי ענף שהנחתי תחת הקשר. פשוט וקל, והכי מהמם שיש.

שדרוג קטן שיעשה את ההבדל

והנה עוד טיפ שישדרג לכם את השולחן. זוכרים את הדבש המטפטף לכל אורך השולחן, מדביק את הכל, וכולם צריכים לחכות עד שיגיע אליהם כשהוא כבר לא ממש במיטבו? הכינו צלוחית דבש קטנה ואישית לכל סועד. יותר אסתטי, יותר נעים ופחות מטפטף.

חג שמח ושנה מתוקה!

 

שולחן חג סידור שולחן ראש השנה עיצוב פרחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד