י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אטימות או אכיפת החוק

צפו: הרוכב החרדי נעצר, נאזק ונגח בשוטר

שוב התקלות לא נעימה בין שוטרים לבין אדם חרדי. הפעם מדובר בחרדי מבוגר שרכב על אופניים חשמליים ולא נתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר החצייה • האיש ביקש, תוך שהוא אזוק בידיו מאחור, לקשור את אופניו שלא ייגנבו, אך השוטר לא נענה ובתגובה הוא נגח בפניו • צפו בתקרית 

צפו: הרוכב החרדי נעצר, נאזק ונגח בשוטר
רוכב אופניים. אילוסטרציה צילום: unsplash

הערב (חמישי) סמוך לשעה 19:40, ליד התחנה המרכזית בי-ם, עצרו שוטרי התנועה, אדם חרדי שלטענתם עבר עם האופניים החשמליים שלו, שלא במעבר חצייה.

האזרח התלווה לשוטרים לניידת כשהוא אזוק, ולפני שנכנס אליה ביקש מהשוטרים שייתנו לו לקשור את האופניים כדי שלא ייגנבו. השוטרים סירבו והאיש ביקש שוב ושוב.

משלא נענה, האיש בשנות ה-50 לחייו, צעק על השוטר: "תתבייש לך" ונגח בו בחוזקה עם הקסדה שעל ראשו.

מדוברות המשטרה נמסר, "שוטרים שהיו בפעילות אכיפה ברחוב יפו בירושלים סמוך לתחנה המרכזית, הבחינו מוקדם יותר הערב ברוכב אופניים חשמליים כשהוא נוסע בכביש מבלי לתת זכות קדימה להולכי הרגל במעבר החצייה, תוך שהוא מסכן אותם, וזאת בניגוד לחוק".

לדברי המשטרה, "השוטרים עיכבו את הרוכב שהתברר כתושב חוץ, על מנת לאכוף את החוק נגדו, אך האחרון החל להפריע ולהתנגד לשוטרים באלימות תוך שמקלל ומגדף אותם, לאחר שביקשו להוריד את האויר מגלגלי האופניים עפ"י הסמכות המוקנית להם בחוק, דבר שאילץ אותם לעצור אותו".

"בעת מעצרו של החשוד, הוסיף לתקוף את השוטר תוך שהוא נוגח בפניו באמצעות הקסדה שהייתה לראשו. החשוד בשנות ה-50 כאמור נעצר לחקירה בחשד לתקיפת שוטר, ונלקח לבדיקה רפואית לאחר שטען כי לא חש בטוב", זו גרסת המשטרה.

רוכב אופניים חרדי נעצר תקיפת שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד