י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

נעצר נהג מונית החשוד שביצע מעשים אסורים בפני ילדים חרדים

לפני כחודש בשלהי חודש אב, כמה ילדות ניקו חצר בניין כאשר נהג מונית ביקש מהן להתקרב לעבר מכוניתו, אז ביצע בפניהן מעשים אסורים, כך על פי החשד | פרקליטו טוען כי דינו של תיק זה להיגרס, אך השיג את שחרורו עד לערב ראש השנה בצירוף דמי ערבות

נעצר נהג מונית החשוד שביצע מעשים אסורים בפני ילדים חרדים
מונית. אילוסטרציה צילום: קובי עוזיאלי

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: נהג מונית נעצר בחשד כי ביצע מעשים אסורים בפני ילדות בשכונה חרדית בירושלים. חוקרי המשטרה עצרו ביום שלישי בשבוע את החשוד בן 70 תושב העיר, ובדלת המונית אף נתפסה סכין, שלטענתו משמשת אותו לחיתוך אוכל.

על פי התלונה, כך נודע ל'בחדרי חרדים', לפני כחודש בשלהי חודש אב, יום שישי ערב ראש חודש אלול, כמה ילדות ניקו חצר בניין כאשר נהג מונית ביקש מהן להתקרב לעבר מכוניתו, אז ביצע בפניהן מעשים אסורים.

החשוד בחקירתו הכחיש את המיוחס לו, אולם במשטרה משוכנעים שמדובר בו, בין היתר בעקבות מצלמות אבטחה שתיעדו את המעשים, מצלמות שהותקנו על ידי תושבי השכונה. מעבר לכך, הוברר כי הוא נהג יחיד במונית ואין לו שותפים.

במצלמות האבטחה נראה נהג המונית נוסע בשכונה, עוצר במיקום עליו דיווחו הילדות, רואים ילדות מתקרבות לעבר המונית, עומדת שם ואולי אפילו מקבלות מהנהג דבר מה.

אתמול (רביעי) נערך מסדר זיהוי, במהלכו הילדות לא הצליחו לזהות את נהג המונית, למרות שמעצרו הוארך עד ליום חמישי, הוא הובא לבית המשפט שם נציג המשטרה ביקש לשחררו בתנאים מגבילים, בהם מעצר בית למשך 14 יום, הרחקה ואי יצירת קשר עם המעורבים בתיק למשך חצי שנה, התחייבות עצמית וערבות צד ג' בסכום של 5,000 ש"ח.

פרקליטו של החשוד, עו"ד אורי קמר אמר כי "בהיעדר זיהוי, דין התיק הזה להיגרס", וביקש לשחררו ללא תנאים. עם זאת הסכים לתנאים למעט מעצר הבית למשך שבועיים.

"אנחנו לקראת ראש השנה, שום פעולה לא תתבצע ממילא, אבל אם אדוני חושב שבכל זאת זה הנדרש, אסכים למעצר בית בכפוף לאפשרות שיוכל לצאת בפיקוח של אחיו הערב שמיד יהיה כאן וגם יחתום עליו ערבות לתקופה של מספר ימים בטח לחגים ובטח לשבת" אמר פרקליטו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השופט אלעזר ביאלין החליט כי נוכח אי הזיהוי במסדר, החשד הסביר נחלש, ולכן החליט לשחררו למעצר בית עד ערב ראש השנה בשעה 10:00 בבוקר, הרחקה כבקשת המשטרה וכן התחייבות עצמית בסך 5,000 ש"ח וערבות צד ג' בסכום זהה.

נהג מונית מעשים אסורים פגיעה בילדים ובערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד