ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

כך תעצבו חדר מדליק בצבע האש • טיפים

מדליקים מדורות? • אוהבים את צבעי האש - הכתום והצהוב? • רגע, מי אמר שאי אפשר לעצב חדר בגוונים הללו? • ל'נירלט' יש הצעות מעניינות בכיוון ה'מדליק'

צילומים: אסף לב
צילומים: אסף לב

לקראת ל"ג בעומר ובפתחה של עונת הקיץ החמה, שני גוונים סופר רלוונטיים הם צהוב וכתום. גוונים אלו מוסיפים שמחה ועליזות ויכולים להפוך כל חלל לקסום.

צהוב - נבחר על ידי חזאי הטרנדים המובילים, כצבע העשור. הוא מעניין, מיוחד, יש לו נוכחות ומייד נראה כיצד ניתן לעצב איתו חלל מדהים!

כתום- צבע עליז, פרשי, חצוף, מעורר תאבון, ילדותי אבל שיקי, לנועזים שמבינים בעיצוב.

אם אתם מוכנים ללכת על הנועז והבלתי שגרתי, שימו לב לכללים הבאים. כי כשבוחרים לעצב בשילוב עם צהוב או כתום (או גם וגם..), יש מספר כללים שחשוב להקפיד עליהם.

לקרן נוימן, מעצבת חברת נירלט, יש עבורכן כמה טיפים לעיצוב בגווני כתום וצהוב:

1. על מנת שיהיה לנו חלל מיוחד, בו הצהוב יהיה המוקד אבל לא טו מאצ', כדאי לבחור צהוב בגוון מלא עוצמה, ולא מן צהבהב מהוסס, למשל IS0842 יראה מדהים. נבחר עבורו קיר אחד, מרכזי, זה יכול להיות בסלון או בכניסה לבית, את שאר הקירות ובכלל הסקאלה הצבעונית של החלל, השאירו בגוונים רגועים יותר אך אלגנטים, למשל שילובים של לבנים ואפורים. הסטיילינג המשלים יכול להיות בדוגמאות או הדפסים בשחור לבן, ונגיעות בכריות או בחפצי נוי בסגול כהה ועז.

2. גוון כתום הולך מדהים במטבח, במיוחד כזה שפתוח לעבר הסלון. בעידן בו רובינו מרגישים הכי בנוח עם גוונים טבעיים, והסלון שלנו לרב מבוסס על סקאלות של גוונים חומים, קרמים, לבנים ואפורים, הכניסו קצת חיים וצבעוניות משמחת, למקום בו היצרים מתעוררים, הלוא הוא המטבח. מטבח לבן או אפור בו כל הארונות צבועים בכתום עז כדוגמת גווןIS0970 עם גימור של לכה מבריקה במיוחד , יתן מראה מעוצב ושיקי ויעורר את החלל המרכזי בבית מתרדמתו.

3. גם אם הסגנון העיצובי שהכי מדבר אליכם הוא עיצוב במראה טבעי ורך, שלבו קיר במראה של טיח טבעי בגוון צהבהב, מעין גוון חיטה עדין, לדוגמא צבע טיח IS0813. הוא ילך נפלא עם ספה מאריג טבעי בגוון אוף ווייט, ריהוט מעץ מלא, פריטי סטיילינג משלימים מברזל יצוק, וכריות בגוונים טבעיים של ירוקים וחומים מעושנים .

4. גם אם קירות החלל, הם לבנים, אן לבנים עם נגיעה של אפור ומתחשק לכם להכניס קצת צבעוניות , הסטיילינג של הבית יכול להיות מבוסס על מספר פריטים צהובים או כתומים, שיתנו נגיעות קלילות וצבעוניות. חישבו על סלון לבן עם חיפוי של פרקט עץ כהה, במרכז החלל שולחן זכוכית ועליו כד בצהוב לימוני מהמם! אל תשכחו כמובן לשים בכד מספר סייפנים סגולים. או לחילופין באותו סלון, פזרו על הספה מספר כריות בגווני כתום ועציץ של תפוז ננסי בכלי חרס לבן.

זה תמיד עושה טוב להכניס משהו טבעי אמיתי לחלל כמו פרח או עציץ...ולא לשכוח להשקות...
נירלט קרן נוימן עיצוב אש צהוב כתום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד