ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
לאחר סאגת מופע שטיינמץ

הסערה הבאה? השדולה נגד לונה פארק נפרד

שדולת הנשים לא נחה. לאחר שרשמה כמה הצלחות, היא ממשיכה בעוז לעקוב אחר מודעות המפרסמות מופעים ואטרקציות לחרדים, מתוך מטרה לגרום להם להתבטל | הפעם הן נאבקות בלונה פארק שאמור להיפתח לימי חג הסוכות לילדים וילדות חרדים בעיר שאינה חרדית

הסערה הבאה? השדולה נגד לונה פארק נפרד
מתקנים בלונה פארק. אילוסטרציה צילום: unsplash

מזמן לא שמענו על שדולת הנשים, מאז סערת המופע של מוטי שטיינמץ בעיר עפולה שלבסוף התקיים בהפרדה כרצונו.

כעת אותן נשים, שממשיכות להתערב בחיי הציבור החרדי, קובלות על הפרדה שתתקיים במהלך חג הסוכות, בלונה פארק לילדים שייבנה מטעם עיריית חולון תוך הפרדה בין ילדים לילדות במתקנים. על פי הדיווח ב'ערוץ 12', אותן נשים טוענות כי מדובר בעיר שרוב תושביה חילונים, והאירוע ממומן על ידי העירייה מכספי התושבים. 

שדולת הנשים פנתה במכתב לעיריית חולון בטענה כי האירוע מנוגד לחוק. אולם העירייה מצידה טוענת כי האוכלוסיה שתגיע לאירוע היא חרדית ברובה.

"השימוש במתקנים בהפרדה", נכתב במודעות המבשרות על הקמתו של הלונה פארק ומובהר כי בכל מתקן ואטרקציה יהיו שני טורים, טור לבנים וטור לבנות.

אותן נשים שככל הנראה תעתורנה לבית משפט בכדי להפר את שמחת החג של הילדים החרדים בעיר חולון, טוענות כי בשונה למשל מהמופע בעפולה, שהגיע עד לאולם בית המשפט העליון, שאז מדובר היה באירוע שהיה מיועד נטו לציבור החרדי, במקרה הנוכחי של הלונה פארק מדובר בפארק לכלל תושבי העיר.

"עיריית חולון עושה דבר לא חוקי, משתמשת בכספי ציבור כדי להפריד בין ילדים וילדות", כך טוענת עורכת הדין מרים זלקינד, משדולת הנשים בשיחה עם 'ערוץ 12' ומוסיפה כי "ההדרה וההפרדה מגיעות למחוזות הזויים ממש".

מעיריית חולון מסרו בתגובה לכתבה: "האירוע הינו למשפחות - מבוגרים וילדים משני המינים. מאחר שמדובר באוכלוסייה שהיא ברובה דתית-חרדית, שעל פי מנהגיה נשים וגברים אינם יושבים זה לצד זו, יעלו על כל מתקן פעם בנים ופעם בנות על פי התור".

לונה פארק עיריית חולון שדולת הנשים הפרדה לחרדים הפרדה מגדרית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד