י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לאחר שסירב לדרישתו

נתניהו מגיב למנדלבליט: מבוצע נגדי לינץ' תקשורתי חסר תקדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב להחלטת היועמ"ש שלא להיענות לדרישתו ליצור שקיפות חסרת תקדים ולשדר את השימוע בתיקיו שיחל בשבוע הבא, לעיני כלל אזרחי ישראל | "החקירות לוו במאות הדלפות פליליות מהחקירות, עוינות ומוטות. במטרה לייצר סחף תקשורתי נגדי"

נתניהו מגיב למנדלבליט: מבוצע נגדי לינץ' תקשורתי חסר תקדים
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט השיב בשלילה לדרישת ראש הממשלה להעביר את השימוע בשידור חי לעיני כל אזרחי ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב ואומר כי "החלטת היועץ מאכזבת".

"היועמ"ש אמר שהשימוע לא נועד לשכנע את הציבור, אבל בארבע השנים האחרונות החקירות נגד ראש הממשלה נתניהו לוו במאות הדלפות פליליות מהחקירות, עוינות ומוטות שכוונו דווקא לאוזני הציבור, במטרה לייצר סחף תקשורתי נגד ראש הממשלה", טוען ראש הממשלה.

"למרות התלונות שהוגשו, איש בפרקליטות לא בדק אפילו הדלפה אחת מתוך מאות, דבר שהיה מביא להפסקתן המיידי. מאחר שלא ננקטה שום פעולה חקירתית נגד ההדלפות הן צפויות להימשך לאורך השימוע יחד עם התדרוכים המגמתיים לתקשורת שמלווים אותן".

"כל זה מייצר משפט שדה לראש הממשלה שהוא בלתי נסבל בדמוקרטיה, ולכן היה ראוי לתקן את המצב ע"י פתיחת הדלתות של השימוע לציבור הרחב, וכדי שהציבור ייחשף לכל העובדות ולא רק להדלפות המגמתיות", מלין נתניהו.

"הטענה שמדובר בצעד חסר תקדים אינה רלוונטית. גם הנשיא ריבלין וגם השופט מלצר פתחו באופן חסר תקדים דיונים שהיו חסויים עד כה לציבור כדי להבטיח שקיפות והוגנות".

לסיום, אומר ראש הממשלה בכאב, "מה שהוא באמת חסר תקדים הוא הלינץ' התקשורתי שנערך ערב ערב בתקשורת באמצעות הדלפות מגמתיות נגד ראש הממשלה, ואת זה אפשר לתקן רק ע"י שקיפות".

בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט שימוע לפני הגשת כתב אישום שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד