י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שנה שלישית ברציפות

תשע"ט צפויה להסתיים בשיא מבקרים בישראל אי פעם

בידוד מדיני? ישראל רושמת היסטוריה שנה אחרי שנה, כאשר זו השנה השלישית ברציפות שנשבר שיא המבקרים בה | ובשלהי תשע"ט מתקרב מנין המבקרים בשנה האחרונה ל-4.6 מיליון תיירים מכל העולם

תשע"ט צפויה להסתיים בשיא מבקרים בישראל אי פעם
חרדים בשדה התעופה. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

שנת תשע"ט צפויה להסתיים בשיא כל הזמנים עם 4.6 מיליון כניסות תיירים לישראל לעומת 3.9 מיליון כניסות תיירים בשנת תשע"ח - גידול של 18%, בראש השנה הקרוב צפויים להגיע לישראל כ-24 אלף תיירים, השבוע הגיעו על פי הערכה כ-82 אלף תיירים.

ההכנסות מתיירים גדלו מכ-19 מיליארד ש"ח בשנת תשע"ח לכ-22.4 מיליארד ש"ח בשנת תשע"ט.

בתוך כך, בחודש חשוון נרשם השיא בכניסות תיירים – 502 אלף כניסות, כאשר השהות הממוצעת לתייר הארוכה ביותר נרשמה בחודש תשרי של השנה החולפת: 11 ימים.

שר התיירות חבר הכנסת יריב לוין מ'הליכוד', אומר לנוכח הנתונים: "זו השנה השלישית שאנו שוברים את שיא כל הזמנים בתיירות, והפעם עם עליה של 18% וצפי של 4.6 מיליון תיירים שעתידים להגיע לישראל עד סוף השנה העברית. העליות המרשימות הן תוצאה ישירה של עבודה מאומצת ושינוי מהפכני שעשה המשרד, בדגש על הרחבת אפשרויות הלינה בארץ והוזלת מחירי החופשה. גם השנה ממשיכה תעשיית התיירות לבסס את עצמה כגורם משמעותי בתרומה למשק ולתעסוקה. אני מאחל לכולכם שנה טובה והמשך הישגים משמעותיים בתיירות!".

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי הוסיף ואמר: "אנו מסכמים עוד שנה של שבירת שיאים בתיירות בישראל. משרד התיירות ימשיך לקדם מוצרים ומותגי תיירות מגוונים, כדי להגדיל את ההיצע ולהמשיך את מגמת העלייה במספר התיירים המבקרים בישראל. התנופה בענף התיירות מייצרת הזדמנויות ואנו שמחים על מגמת הגידול בכמות היזמים הרואים בתיירות מנוע צמיחה כלכלי ומשקיעים בישראל. שנה טובה לכולם!".
 
יצוין כי האומדנים מבוססים על כניסות תיירים בתקופות המקבילות בשנתיים האחרונות ושיעורי הגידול, ועל נתוני החודש העברי הנוכחי –  מא' ועד י"ח באלול.

תיירות נכנסת תיירות בישראל יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד