י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לבקשת הרבי

לבקשת הרבי: תלמידי הישיבה לא ישתתפו במסע ההיסטורי לישראל

חודשיים לפני הביקור הגדול של האדמו"ר מסאטמר בישראל נמסר לבחורי הישיבה הגדולה של החסידות כי אין להם להשתתף במסע, זאת לבקשת האדמו"ר

לבקשת הרבי: תלמידי הישיבה לא ישתתפו במסע ההיסטורי לישראל
הרבי מסאטמר צילום: באדיבות המצלם

ישיבת תורה ויראה סאטמר, השוכנת ברובע קווינס בניו יורק, הודיעה אמש (חמישי) לתלמידיה, כי הם לא יורשו להשתתף ב'מסע הקודש' ההיסטורי שיערוך כ"ק האדמו"ר מסאטמר שליט"א בחודש חשוון בישראל – זאת לבקשתו.

במודעה רשמית מטעם הישיבה, הנחשבת לאחת הישיבות הגדולות והטובות בארה"ב, נכתב, כי "בשם כ"ק מרן רבינו שליט"א אין לשום בחור מתלמידי ישיבתינו הקדושה לנסוע יחד עם נסיעתו של כ"ק מרן רבינו שליט"א לארה"ק תובב"א בחודש חשוון הבעל"ט, וכמובן נעמוד על המשמר בכל אופן, והחכם עיניו בראשו".

על המודעה חתם מנהלה הרוחני של הישיבה בשם האדמו"ר, שביקש שהמסגרת הישיבתית בימי הביקור תימשך כסדרה ללא הפרעות וביטול תורה.

הרבי מסאטמר צפוי לנחות בישראל ביום שלישי, כ"א חשוון, וישהה בה עד יום חמישי בשבוע שלאחר מכן, כשבמרכז הביקור ייערך מעמד חנוכת הבית לבית המדרש הוותיק של החסידות 'אהל רחל' סאטמר ברחוב יואל בירושלים, שנהרס ונבנה מחדש בשנים האחרונות.

עם הגיעו לירושלים ייערך לאדמו"ר מעמד קבלת פנים ענק על ידי העדה החרדית, בהשתתפות רבני הבד"ץ, בהם הגאב"ד והראב"ד, וכן אדמו"רים ורבנים רבים. במעמד אף צפויים להשתתף אלפי ילדי הקהילות של העדה החרדית וקהילות נוספות על טהרת הקודש.

סאטמר ביקור הרבי בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד