י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר יותר מארבע שעות

הסתיימה פגישת המו"מ של הליכוד וכחול לבן

פגישת צוותי המו״מ של הליכוד וכחול לבן ארכה כארבע שעות והסתיימה לפני זמן קצר (שישי), לאחר יותר מ-4 שעות • בכחול לבן טרם הודיעו אם מקבלים את מתווה הנשיא ריבלין

הסתיימה פגישת המו"מ של הליכוד וכחול לבן
בנימין נתניהו / בנימין גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פגישת צוותי המו״מ של הליכוד וכחול לבן ארכה כארבע שעות והסתיימה לפני זמן קצר (שישי). בפתח הישיבה הודיעו נציגי הליכוד כי הם מקבלים את מתווה הנשיא כבסיס למו"מ להקמת ממשלת אחדות, והדגישו את הצורך המידי בהקמת ממשלת אחדות רחבה.

עיקר הפגישה עסק במתווה הנשיא על מרכיביו השונים, אולם בסופה נציגי כחול לבן לא השיבו האם הם מקבלים את המתווה.

נציגי הליכוד ביקשו להמשיך ולקיים ישיבות מידיות ורציפות בכדי לקדם את המו״מ, אך לבקשת כחול לבן נקבע כי לא תתקיים ישיבה במוצאי השבת, וכי הישיבה הבאה תתקיים ביום ראשון בבוקר.

השרים לוין ואלקין ביקשו מנציגי כחול לבן תשובה ברורה לגבי קבלת המתווה על ידם בפגישתם הבאה.

מכחול לבן נמסר עם סיום פגישת המו"מ עם הליכוד: "כחול לבן חוזרת ועומדת על כך שהמהות והתוכן הם העיקר לכל משא ומתן על הרכבת ממשלה. מנגד עמדת הליכוד כפי שנמסרה בפגישה, הינה כי סוגיית הרוטציה והמשך כהונתו של נתניהו כראש ממשלה היא הבסיס לניהול הדיון.

במהלך הדיון הציגו חברי צוות המו"מ של כחול לבן מספר דרישות תוכן ראשוניות אך צוות המו"מ של הליכוד התבצר בעמדתו והתנה התייחסותו לנושאים אלו בכך שקודם כל וכתנאי מוקדם תסכים כחול לבן שנתניהו יוסיף לכהן כראש הממשלה ושהממשלה שתוקם תתבסס על בלוק ה-55. ידוע מראש כי כחול לבן לא תסכים לתנאים אלו ולפיכך, אין מנוס מלהבין, כי הצבת שני תנאים מקדימים אלו מטרתם לגרור את מדינת ישראל לבחירות שלישיות, כפי שרוצה ראש הממשלה".

הליכוד מפלגת כחול לבן משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד