י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הממלכה בהלם

שומר המלכים המיתולוגי נהרג מירי בלתי צפוי ‏

הסעודים מסרבים להאמין כי המאבטח האישי הבכיר של מלכי סעודיה נהרג הלילה על ידי חברו. בתקרית נהרג גם המתנקש ונפצעו חמישה אנשי ביטחון נוספים

שומר המלכים המיתולוגי נהרג מירי בלתי צפוי ‏
עבד אל-עזיז אל-פע'ם מאחורי המלך צילום: באדיבות המצלם

הלם בסעודיה, לאחר שבשעות האחרונות פשטה הידיעה על מותו הלילה (ראשון) של שומר הראש האהוב של המלך, עבד אל-עזיז אל-פע'ם, שהיה גם שומר הראש של המלך הקודם, לפי התקשורת בממלכה, שומר הראש נהרג מירי של חברו בג'דה על רקע סכסוך אישי בין השניים, האיש היה הכי קרוב למלך כראש מערך האבטחה, כך שמותו הבלתי צפוי מעורר ענין גדול בסעודיה.

על פי הדיווח של רועי קייס, הכתב לענייני ערבים ב'כאן 11', ‏משטרת סעודיה מסרה, כי שומר הראש הגיע לבית של חבר בג'דה. חבר אחר נכנס לבית והחל דין ודברים בין שומר הראש לחבר שהביא נשק והחל לירות. שומר הראש נפגע יחד עם עוד שניים בדירה. כוחות הביטחון הגיעו למקום. היורה סירב להיכנע וירה לעברם. הוא נהרג בחילופי האש וחמישה אנשי ביטחון נפצעו. שומר הראש מת מפצעיו.

על פי הדיווחים באתרי תקשורת בעולם, שומר הראש היה אדם אהוב בממלכה, הוא נורה ונהרג במה שהרשויות תיארו כוויכוח אישי, כך מדווחת הטלוויזיה הממלכתית, ופרסמה מעט פרטים על האירוע שהדהים את הממלכה.

הפרטים נותרו מעורפלים, פקידים רשמיים פרסמו תנחומים למשפחתו, הדיווח הרשמי הראשון למותו הגיע בציוץ של הטלוויזיה הסעודית הממלכתית.

שומר ראש מלך סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד