י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משבר במו"מ

נסוגים: ב'כחול לבן' הודיעו על ביטול הפגישה בין נתניהו לבני גנץ

לאחר שבערב החג שוחח נתניהו עם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ ותיאם עמו על פגישה שתערך בין האישים מיד לאחר החג, הערב יוצאת הודעה מטעם 'כחול לבן' המודיעה על ביטול המפגש בין גנץ לנתניהו כשבנוסף מודיעים במכתב על ביטול פגישות המשא ומתן שתוכננו בין נציגי המפלגות

נסוגים: ב'כחול לבן' הודיעו על ביטול הפגישה בין נתניהו לבני גנץ
נתניהו וגנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבערב החג שוחח ראש הממשלה נתניהו עם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ השוהה בלונדון וסיכם עמו על פגישה שתערך ביניהם ביום רביעי השבוע (מחר), עם צאת החג יצאה הודעה מטעם המפלגה הגדולה בה היא מודיעה על ביטול כל המגעים עם 'הליכוד'.

בהודעה שיצאה מטעם 'כחול לבן' נמסר: "עם צאת חג ראש השנה, שוחחו ראשי צוותי המו"מ מטעם סיעת כחול לבן וסיעת הליכוד, ד"ר יורם טורבוביץ והשר יריב לוין".

"סיעת כחול לבן הודיעה כי בשלב זה לא בשלו תנאי הסף לקיום מפגש יעיל נוסף של צוותי המו"מ, ולכן מחר יום רביעי לא יתקיים מפגש כזה. לפי העניין והצורך יתקיים מפגש בהמשך השבוע או בשבוע הבא".

"עוד נמסר בשיחה בין הצדדים" אומרים ב'כחול לבן', "כי באופן טבעי בנסיבות אלה, אין מקום לקיים כעת מפגש בין שני ראשי המפלגות, רא"ל (מיל׳) בני גנץ ורוה"מ בנימין נתניהו".

מ'הליכוד' מנגד, מיהרו לשגר הודעת תגובה על נסיגתה של 'כחול לבן' מהמו"מ: "בליכוד נדהמו מהחלטת כחול לבן לפוצץ את המשא ומתן ולבטל את הפגישות בין ראש הממשלה נתניהו לגנץ ואת הפגישה המקדימה בין צוותי המו"מ שנקבעה למחר".

"כחול לבן החליטה להפסיק את המשא ומתן לאחדות וללכת לבחירות" מאשימים בליכוד ומוסיפים כי, "הכל בגלל שיאיר לפיד לא מוכן להסכים לרוטציה בין נתניהו לגנץ, אלא רק לרוטציה בינו לבין גנץ".

"ראש הממשלה נתניהו שב וקורא לבני גנץ לגלות אחריות, למנוע בחירות ולהיפגש עימו מחר כמתוכנן".

בנימין נתניהו בני גנץ מפלגת כחול לבן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד