י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מכחישים עסקה או חנינה

בשעה זו - פרק השימוע הראשון: "התיקים האלו חייבים להיסגר"

בחדר הישיבות במשרד המשפטים מתקיים בשעה זו פרק השימוע הראשון בתיקי ראש הממשלה נתניהו, עורכי הדין ששכר ינסו לפרק את שלושת התיקים ולגרום להם להיסגר | עו"ד עמית חדד לעיתונאים: "אנחנו בטוחים שכשנסיים להציג את הדברים שלנו לא יהיה מנוס מלסגור את התיק"

בשעה זו - פרק השימוע הראשון: "התיקים האלו חייבים להיסגר"
עו"ד עמית חדד צילום: כפיר סיוון

בשעה זו נערך השימוע של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בסופו יוחלט האם להגיש כתב אישום ובאילו אישומים. "נציג ראיות חדשות. שלושת התיקים חייבים להיסגר" אמר עו"ד עמית חדד בטרם נכנס לשימוע.

עורך הדין רם כספי, יועצו של נתניהו אמר עם הגעתו למשרד המשפטים ברחוב צאלח א-דין במזרח ירושלים כי "לבקשת ראש הממשלה הסכמתי לשמש יועץ חיצוני ועצמאי לצוות ההגנה בכל הקשור להליכי השימוע. יש לי אמון מוחלט ובלתי מסויג במערכת המשפט ובמערכת האכיפה. אין לי ספק שהיועמ"ש יגבש את החלטותיו באורח מקצועי וענייני". מוקדם יותר אמר כי "נושא החנינה או עסקה לא עלה".

פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד עמית חדד אמר "נציג את הראיות שכולם מכירים - וגם ראיות חדשות. אנחנו בטוחים שכשנסיים להציג את הדברים שלנו לא יהיה מנוס מלסגור את התיק. אנחנו מאמינים בהליך השימוע, אנחנו לא מדברים על עיסקה. אנחנו מאמינים שבסופו של יום שלושת התיקים האלו חייבים להיסגר".

פרקליטיו של נתניהו הגיעו כרבע שעה לפני תחילת השימוע במונית, ממנה הוציאו מזוודות עמוסות בחומרי החקירה, מהם הם צפויים להציג את טיעוניהם לחפותו של מרשם.

היועמ"ש מגיע למשרד המשפטים. צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

גרסת ראש הממשלה, על פי הפרסום ב'ערוץ 12'; בתיק 4000 יטענו כי לא היו יחסי שוחד בין נתניהו לאיש העסקים שאול אלוביץ'. בתיק 1000 יטענו כי מותר לקבל מתנות מחברים וכי היקפי המתנות נמוכים בהרבה מהנטען בכתב החשדות. בתיק 2000 יטענו כי השיחות המוקלטות בין נתניהו למוזס הינן שיחות סרק, מבלי שהייתה בכוונת נתניהו להוציא את המתווה לפועל.

יצוין כי בשבוע שעבר פורסם כי נגד נוני מוזס ושאול אלוביץ' כבר הוחלט להגיש כתב אישום בגין שוחד. פרשנים מעריכים בעקבות החלטה זו, כי זהו איתות רע לבנימין נתניהו.

אמש (מוצאי ראש השנה) הפגינו מאות בכיכר גורן הסמוכה לבית היועמ"ש מנדלבליט בפתח תקווה, כאות תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, הם נשאו שלטים בגנות החשדות, התיקים, מערכת המשפט והתקשורת וקראו קריאות שונות, כמו "זו רדיפה פוליטית". גם הבוקר בכניסה למשרד המשפטים הפגינו כמה עשרות תמיכה בראש הממשלה.

 

 

שימוע לפני הגשת כתב אישום בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט עו"ד עמית חדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד