י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

איקאה מכריזה RECALL על סינר מדגם MATVRÅ

איקאה העולמית הכריזה היום על ריקול עבור סינר לילדים מדגם MATVRA 2 יח' כחול/אדום וזאת בשל הסיכון לנפילת כפתור סגירת הסינר

איקאה מכריזה RECALL על סינר מדגם  MATVRÅ
ריקול לסינרים באיקאה צילום: יח"צ

איקאה העולמית הכריזה היום על ריקול עבור סינר לילדים מדגם MATVRA 2 יח' כחול/אדום שמספרו הסידורי 50426920, וזאת בשל הסיכון לנפילת כפתור סגירת הסינר. לקוחות אשר רכשו את הסינר, מתבקשים להפסיק את השימוש בו ולהחזירו לאחת מחנויות איקאה בנתניה, ראשל"צ, קריית אתא ובאר שבע. כנגד החזרת המוצר יוכלו הלקוחות להחליפו במוצר דומה או לקבל החזר כספי מלא. לא נדרשת הוכחת קנייה וההחזר מתבצע בדלפקי שירות הלקוחות.

איקאה מתייחסת לבטיחות המוצרים ברצינות רבה ומוודאת כי הם נבדקים ועומדים בתקנים הרלוונטיים. יחד עם זאת, בעקבות דיווחים שהתקבלו על נפילת הכפתור, הוחלט כאמצעי זהירות לבקש מהלקוחות להפסיק את השימוש בו ולקבל כנגדו זיכוי או מוצר חליפי.

"הובא לידיעתנו כי קיים סיכון שהכפתור ינתק אם הילד ימשוך בו", אומרת אמילי קוסטנר, מנהלת תחום עסקי באיקאה שבדיה. "בטיחות הלקוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות של איקאה. מסיבה זו כאמצעי זהירות בחרנו להכריז על ריקול לסינר MATVRÅ. חשוב לציין כי סינר MATVRÅ שמספרו הסידורי 40426925, דוגמת פירות/ירקות בצבעים ירוק/צהוב - בטוח לשימוש בשל שימוש בחומר שונה ועיצוב אחר."

לפרטים ומידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של איקאה בטלפון: 09-8928888

וכן באתר איקאה בכתובת www.ikea.co.il או באמצעות אנשי השירות בחנויות.

איקאה ריקול סינרים לילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד