ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תחילת הסוף?

ראש עיריית טבריה רון קובי זומן לשימוע במשרד הפנים

לאחר שנכשל בריצתו לכנסת עם קבלת 2,395 קולות בלבד מאזרחי ישראל, בהם תלה את תקוותו, רון קובי צפוי אולי להיות מודח אחרי החגים מתפקידו כראש עיריית טבריה

ראש עיריית טבריה רון קובי זומן לשימוע במשרד הפנים
רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

במכתב שנשלח הבוקר (רביעי) על ידי מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן לחברי מועצת העיר טבריה, הודיע להם כי מאחר ותקציב העירייה לשנת 2019 לא אושר, כהונתם הסתיימה ביום הראשון של ראש השנה.

בנוסף, נשלח מכתב לראש עיריית טבריה רון קובי, להתייצב לשימוע ביום רביעי כ"ד תשרי, יומיים לאחר חג שמחת תורה בפני מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן, לקראת פיזור מועצת העיר.

למעשה, קובי נכשל שבע פעמים בניסיונו להעביר את תקציב העירייה. זאת לאחר שקיבל הארכה נוספת לפנים משורת הדין מיו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, אותו הוא מרבה לחרף ולגדף בשידוריו בפייסבוק ובראיונות לתקשורת.

נזכיר כי קובי נחל תבוסה קשה בריצתו לכנסת ה-22, כאשר גילה בליל הבחירות כי רק 2,395 אזרחים הצביעו עבור מפלגתו 'הימין החילוני' - נלחמים בכפייה החרדית.

יצוין כי קובי צפוי ככל הנראה לערער על הזימון לשימוע ולטעון כי השר דרעי לא יכול להדיחו כשהוא שר פנים בממשלת מעבר וינסה לבקש הארכה עד שימונה שר פנים קבוע. בימים הקרובים נגלה אם אכן יערער והאם בקשתו תתקבל. 

רון קובי עיריית טבריה מרדכי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד