ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נערוף את ראשך"

התחזה לבן משפחת פשע, סחט ואיים ברצח

ערבי התחזה לבן משפחת הפשע חרירי ואיים על אדם כי באם לא יקבל 150,00 ש"ח עבור חוב של 10,000 ש"ח, יערוף את ראשו

התחזה לבן משפחת פשע, סחט ואיים ברצח
אילוסטרציה צילום: unsplash

תושב ערערה בשנות ה-30 לחייו נעצר בחשד לעבירות סחיטה באיומים של תושבים מכפר כנא ומג'אר, תוך שהוא מזדהה כבן משפחת חרירי. בנוסף, נעצר חשוד נוסף תושב כפר נין צפונית-מזרחית לעיר עפולה בתחילת שנות ה-20, קרוב משפחה של המלווה שגם הוא חשוד באירוע הסחיטה של תושב כנא.

מדובר בחקירה סמויה שנפתחה בתחילת חודש ספטמבר, ממנה עלה כי השניים דרשו סכומי כסף גבוהים תוך שהם מאיימים כי יפגעו בנסחטים במפגשים פנים אל פנים ובשיחות טלפון בהם הזדהה אחד מהשניים תושב ערעארה, כ'אחמד חרירי מאום אל פאחם' ודרש מהקורבן עבור חוב כספי בסך של 10,000 ש"ח, סכום של 150,000 ש"ח. "רוצה את ה-150 שלמות ומזומן מבין? אם לא נשבע נכנס לכפר כנא מעיף את הראש שלך.. ולפני שאני מעיף אותו אני אדרוך עליו".

בתום חקירה סמויה, השוטרים פשטו על בתיהם של שני החשודים בתאריך 12.9.19 ועצרו אותם. מעצרם הוארך מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה בבית משפט השלום בנצרת.

במהלך החקירה, החשוד תושב ערערה מסר זהות כוזבת של החשוד השלישי שבעקבותיה נעצר אדם, אולם הוא שוחרר לאחר שהתברר כי לא היה מעורב.

בסיום חקירה אינטנסיבית כל חומרי החקירה כנגד שני החשודים הועברו לפרקליטות מחוז צפון אשר גיבשו תשתית ראייתית כנגד שני החשודים והגישו נגדם כתבי אישום בעבירות של סחיטה באיומים ובקשות למעצר עד תום ההליכים.

איום ברצח חוב כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד