י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"משכני אחריך"

הכוכב הדתי שנבחר ללוות את טקס ההשבעה

הכוכב הדתי ישי ריבו, נבחר ללות את טקס ההשבעה שיערך מחר בכנסת. הוא צפוי לשיר את להיטיו 'הלב שלי', 'קול דודי' ושירים מאלבומו החדש 'אלול תשע"ט'

הכוכב הדתי שנבחר ללוות את טקס ההשבעה
עזריאל משה

בצל החשש מבחירות שלישיות, מחר (חמישי) צפוי להתקיים טקס השבעת הכנסת ה-22 בו יהיו נוכחים נשיא המדינה, שרי וחברי הכנסת ומאות העובדים שיגיעו לקבלת הפנים, ויצפו בהשבעת השרים וחברי הכנסת. 

הטקס ייפתח בהשבעת נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שיכנס לרחבת הכנסת מלווה במשמר כבוד ותזמורת צה"ל. לאחר מכן יתכנסו חברי הכנסת החדשים עם בני משפחותיהם באולם המליאה, ויצהירו אמונים קבל עם ועדה במעמד ראש הממשלה, נשיא המדינה, נשיאת בית המשפט ועוד. 

מי שנבחר ללוות את הטקס המיוחד הוא לא פחות מאשר הזמר הדתי ישי ריבו אשר ילווה בשיריו המוכרים והנוגעים כגון 'הלב שלי', 'קול דודי' ושירים מאלבומו החדש 'אלול תשע"ט".

בראיון ללינוי משעלי, מ'סרוגים' הוא אומר, "אין לי הסבר הגיוני להצלחה שלי". הוא מוסיף כי  "זו לא נוסחה שאפשר לכתוב אותה. אני חושב שהייתה אמונה גדולה, היה רצון לעשות את זה נכון ומקצועי. אני לא היחיד שחשב על זה, ולא לכולם עלה בידם לצערי. אבל במקרה שלי, זו באמת הייתה סיעתא דשמייא גדולה. הכל קרה בתהליך מסוים שהכי התאים לי. אני מודה על כל כל יום מחדש, ותמיד עם הפנים קדימה. ה' גלגל שאפגוש את האנשים הנכונים".

ישי ריבו השבעת חברי הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד