י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מתחיל לרדת מהעץ?

ליברמן יגיש הצעה להקמת ממשלה צרה

בצל המשבר במו"מ בין מפלגות 'כחול לבן' ו'הליכוד' כאשר מטעם 'כחול לבן' הודיעו כי הם מפסיקים את כל המגעים עם נתניהו וצוות המשא ומתן של 'הליכוד', אביגדור ליברמן מכריז היום כי ייתן ארכה של זמן עד יום הכיפורים ובאם בזמן זה לא יבשיל המו"מ, הוא יגיש הצעות לשתי המפלגות

ליברמן יגיש הצעה להקמת ממשלה צרה
אביגדור ליברמן צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

כשהמו"מ בין 'הליכוד' ל'כחול לבן' לא מוביל לפתרון ולא נראה כי יצליח להביא לבשורה בדמות ממשלה חדשה, יו"ר 'ישראל ביתנו' המשמש בחודשים האחרונים כלשון המאזניים של המערכת הפוליטית מצהיר, כי באם לא ימצא פתרון, 'ישראל ביתנו' תפתח במו"מ עצמאי להקמת ממשלה צרה.

ב'ישראל ביתנו' עדכנו, כי הבוקר נועדו חברי 'המטה המצומצם של מפלגת ישראל ביתנו' ודנו במצב הפוליטי שנוצר כשבמפלגה ציינו כי "הדבר האחרון שהמדינה צריכה היום, הן בחירות חדשות".


בפגישה אמר יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, כי "נראה שגם אם יתקיימו בחירות חדשות, המפה הפוליטית לא תשתנה משמעותית, ולכן חייבים להגיע לפתרון מושכל ולהשאיר את כל השיקולים האישיים והאגו בצד".

בישראל ביתנו הוסיפו עוד, כי ליברמן צפוי להעניק לניסיון להרמת ממשלת אחדות שבוע נוסף ובאם ניסיון זה יבושש להתקיים, הוא יפתח בשיחות מו"מ להקמת ממשלה צרה. לדבריו, "אם עד יום כיפור לא תהיה פריצת דרך, 'ישראל ביתנו' תניח הצעה משלה לשתי הסיעות".

"בכל מקרה אחרי יום כיפור נכנס לכל מלאכת הרכבת הממשלה בהילוך גבוה" אמר ליברמן והבהיר כי ינצל את יום השבעת הכנסת ה-22 מחר למגעים לא פורמליים עם ראשי 'כחול לבן' ו'הליכוד'.

אביגדור ליברמן מפלגת כחול לבן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד