י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר פיצוץ המו"מ

נתניהו: "יאיר לפיד מחזיק את גנץ כבן ערובה"

לאחר נסיגת 'כחול לבן' משיחות המשא ומתן עם 'הליכוד', ראש הממשלה נתניהו מאשים בכשלון את יו"ר סיעת 'יש עתיד' יאיר לפיד: "גורר מדינה שלמה לבחירות רק כי הוא לא מוכן לזנוח את החלום שלו להיות ראש ממשלה" • לפיד: מי שמחזיק את המדינה כבת ערובה - נתניהו

נתניהו: "יאיר לפיד מחזיק את גנץ כבן ערובה"
לפיד ונתניהו צילום: פלאש90

יממה לאחר שבכחלון לבן הודיעו כי הם מבטלים את כל שיחות המשא ומתן בים המפלגות ואף בוטלה הפגישה הצפויה בין בנימין נתניהו לבני גנץ, כותב היום ראש הממשלה נתניהו בחשבון הטוויטר שלו כי האשם בכשלום המשא ומתן הוא יאיר לפיד.

בחשבון הטוויטר שלו כתב נתניהו, כי "הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות זה יאיר לפיד". ראש הממשלה הסביר, כי "לפיד מחזיק את בני גנץ כבן ערובה ומסיבות לא ברורות גנץ נכנע לו".

"לא מתקבל על הדעת" קובע נתניהו "שלפיד גורר מדינה שלמה לבחירות רק כי הוא לא מוכן לזנוח את החלום שלו להיות ראש ממשלה ולוותר על הרוטציה שלו עם גנץ".

יאיר לפיד מיהר להגיב לדבריו של ראש הממשלה וכתב, "אכן בן אדם אחד מחזיק את המדינה בן ערובה. אכן בן אדם אחד מונע ממשלת אחדות. אכן אדם אחד עושה הכל כדי להוביל לבחירות: בנימין נתניהו."

כזכור, לאחר שבערב החג שוחח ראש הממשלה נתניהו עם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ השוהה בלונדון וסיכם עמו על פגישה שתערך ביניהם, עם צאת החג יצאה הודעה מטעם המפלגה הגדולה בה היא מודיעה על ביטול כל המגעים עם 'הליכוד'.

בהודעה שיצאה מטעם 'כחול לבן' נמסר: "עם צאת חג ראש השנה, שוחחו ראשי צוותי המו"מ מטעם סיעת כחול לבן וסיעת הליכוד, ד"ר יורם טורבוביץ והשר יריב לוין".

"סיעת כחול לבן הודיעה כי בשלב זה לא בשלו תנאי הסף לקיום מפגש יעיל נוסף של צוותי המו"מ, ולכן מחר יום רביעי לא יתקיים מפגש כזה. לפי העניין והצורך יתקיים מפגש בהמשך השבוע או בשבוע הבא".

"עוד נמסר בשיחה בין הצדדים" אומרים ב'כחול לבן', "כי באופן טבעי בנסיבות אלה, אין מקום לקיים כעת מפגש בין שני ראשי המפלגות, רא"ל (מיל׳) בני גנץ ורוה"מ בנימין נתניהו".

בני גנץ יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד