י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר הנתק

נתניהו שוחח עם ליברמן: קבעו להיפגש מחר

לאחר הנתק הארוך בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, שוחחו השניים לפני שעה קלה בטלפון וסיכמו להיפגש מחר במשרד ראש הממשלה

נתניהו שוחח עם ליברמן: קבעו להיפגש מחר
נתניהו/ליברמן צילום: Marc Israel Sellem/POOL - Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר שלא שוחחו תקופה ארוכה, אחרי שנתניהו האשים את ליברמן כי הוא הצטרף לגוש השמאל בעקבות סירבו להצטרף לממשלו, דבר שהוביל לבחירות וזאת בשל התעקשותו על חוק הגיוס, נתניהו שוחח היום (רביעי) עם ליברמן בניסיון להרכבת ממשלה.

מהליכוד נמסר כי "על רקע פיצוץ המו"מ על ידי כחול לבן, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר עם ח"כ אביגדור ליברמן.

על פי הדיווח, נתניהו אמר לליברמן: "אין טעם לבזבז את זמנה של המדינה. ניפגש, נראה אם זה רציני או לא, ובהתאם לזה נקבל החלטה".

עוד נמסר, כי השניים קבעו פגישה למחר ב09:30 בבוקר במשרד ראש הממשלה, כאשר מוקדם יותר דווח ב'בחדרי חרדים' כי בסיעות החרדיות הביעו אישור בפני ראש הממשלה והליכוד לפתוח במגעים עם סיעת ישראל ביתנו, אך לא ברור מה יעלה בגורלו של חוק הגיוס .

הערכה היא, כי כעת יופעל לחץ על הסיעות החרדיות להתפשר בנושא חוק הגיוס ושאר נושאי הדת, כאשר כך ליברמן יוכל להציג את כניסתו לממשלה כהישג בפני מצבעיו ואולי אף רוטציה על תפקיד ראש הממשלה.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד