י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ביום גיבוש של החברה

משגיח כשרות ריסק את כף ידו ופוצה במאות אלפי שקלים

משגיח כשרות חרדי שבילה ביום גיבוש של חברת מזון ירושלמית והחליק בירידה מהג'קוזי יזכה לפיצוי כולל של כ-320 אלף ש"ח • לאחר משא ומתן שני הצדדים הגיעו להסכם פשרה לפיו חברת המזון ובעלי אתר הנופש ישלמו למשגיח פיצוי בסך כ-220 אלף ש"ח, בנוסף לפיצוי בסך כ-100 אלף ש"ח אותם קיבל מהביטוח הלאומי שהכיר בתאונה שהתרחשה ביום גיבוש מטעם העבודה, כבתאונת עבודה.

משגיח כשרות ריסק את כף ידו ופוצה במאות אלפי שקלים
בית משפט צילום: pixabay

משגיח כשרות חרדי שבילה ביום גיבוש של חברת מזון ירושלמית והחליק בירידה מהג'קוזי יזכה לפיצוי כולל של כ-320 אלף ש"ח. כך עולה מהסכם פשרה שקיבל תוקף משפטי ומפיצוי מהביטוח הלאומי, בעקבות תביעה שהגיש המשגיח לבית משפט השלום בירושלים באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל.

מהתביעה שהוגשה נגד מקום העבודה ואתר הנופש עולה כי לפני שנים אחדות בעת שהמשגיח כבן 50 יצא מן הג'קוזי ורצה לרדת באמצעות המדרגות שלצד הג'קוזי, החליק לפתע במדרגות ונפל בעוצמה על ידו השמאלית.

כתוצאה מהתאונה הוא פונה לבית חולים בצפון הארץ כשהוא מתלונן על כאבים ועל הגבלה בתנועות של שורש כף היד ומהגבלה קלה בתנועות האצבעות. בביה"ח אובחן כי בעקבות הנפילה מהג'קוזי הוא ריסק את שורש כף ידו השמאלית. השבר שוחזר וקובע באמצעות גבס מעל המרפק והוסבר לו כי ייתכן שתהיה תזוזה משנית בשבר בעיקר לאחר ירידת הנפיחות.

לאחר כחודש מחלה הוא פנה עקב התמשכות הכאבים לבי"ח הדסה עין כרם, שם אובחן כי אכן כפי שחששו, נרשמה תזוזה בשבר המרוסק בשורש כף ידו. הוא נזקק ניתוח נוסף, בהרדמה כללית לצורך קיבוע השבר שוב, הפעם באמצעות פלטינה וברגים. לאחר הניתוח נזקק לכ-4 חודשי מנוחה נוספים.

עו"ד גיל הראל

למרות הטיפולים הרפואיים שעבר, המשגיח סובל עד היום מכאבים עזים וכן מהגבלה בתנועה והביטוח הלאומי פסק לו נכות בשיעור 15 אחוזים לצמיתות וקבע לו פיצוי בסך כ-100 אלף ש"ח.

באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל טוענים בתביעה כי המדרגות עליהן החליק משגיח הכשרות, הינן מדרגות לא תקניות, שאינן מחוברות חיבור קבע אל הג'קוזי או אל הרצפה. המדובר במדרגות מאולתרות מעץ אשר גובהן 60 ס"מ.

בנוסף, על המדרגות היו מים רבים, אך לא הותקנו בהן פסים למניעת החלקה וכן לא הותקן מעקה בטיחות לצד המדרגות. במצב זה משתמשי הג'קוזי היו נתונים בסיכון גדול בכל כניסה או יציאה ממנו. בתביעה ביקשו מבית המשפט לפסוק פיצוי למשגיח עבור הפסדי שכר, הוצאות רפואיות, כאב וסבל, עזרת צד ג' ועבור אובדן כושר השתכרות.

לאחר משא ומתן שני הצדדים הגיעו להסכם פשרה לפיו חברת המזון ובעלי אתר הנופש ישלמו למשגיח פיצוי בסך כ-220 אלף ש"ח. זאת בנוסף לפיצוי בסך כ-100 אלף ש"ח אותם קיבל מהביטוח הלאומי שהכיר בתאונה שהתרחשה ביום גיבוש מטעם העבודה, כבתאונת עבודה.

משגיח כשרות פציעה תביעת פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד