י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

ליברמן: "כחול לבן והחרדים שיתפו פעולה שגפני יהיה על השיבר"

במהלך מערכת הבחירות הודגש כי ליברמן שיתף פעולה עם החרדים בעשורים האחרונים • כעת הוא מאשים את "כחול לבן" בשיתוף פעולה עם חברי הכנסת החרדים באי הדחתו של גפני כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' • "הצטערתי לראות שכחול לבן משתפים פעולה עם החרדים"

ליברמן: "כחול לבן והחרדים שיתפו פעולה שגפני יהיה על השיבר"
ליברמן צילום: פלאש 90

לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף כי בעקבות דיל גפני - טיבי, נמנעה הדחתו של גפני מראשות וועדת כפסים, על ידי כך שללא תמיכת הרשימה המשותפת לא היה רוב לשינויים בוועדה המסדרת - יו"ר ישראל ביתנו שיגר הודעה זועמת.

לדברי חבר הכנסת אביגדור ליברמן, "לצערי ראיתי היום את הליכוד מקריב את ח"כ אבי דיכטר ומזיז אותו מתפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון ומנגד אותו הליכוד שומר בקנאות על ח"כ משה גפני בתור יו"ר ועדת הכספים. הצטערתי לא פחות לראות את כחול לבן משתפים פעולה עם הרשימה המשותפת והחרדים ומסכימים להשאיר את ח"כ גפני בתור השומר על השיבר בתפקיד יו"ר ועדת הכספים".

ליברמן אף התייחס לפגישתו הצפויה מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר "היום הוזמנתי על ידי ראש הממשלה נתניהו לפגישה מחר ב-9:30 בלשכתו. כפי שאמרתי מיד אחרי הבחירות, וגם לפני ואחרי הפגישה עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, אם נוזמן באופן רשמי נבוא, ואכן מחר תתקיים פגישה".

"יצוין כי כל מאמצינו הם להקים ממשלת אחדות לאומית המורכבת משלוש מפלגות - ישראל ביתנו, הליכוד, כחול לבן. עמדה זו הבהרנו לפני הבחירות, במהלך הבחירות, אחרי הבחירות, וגם היום בצהריים לאחר ישיבת מנהלת המפלגה. לא נהיה שותפים לשום ממשלה אחרת".

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', ב'כחול לבן' וב'ישראל ביתנו' ביקשו להדיח אל חבר הכנסת משה גפני מראשות וועדת הכספים כהמשך לקמפיין הבחירות כנגד הסחטנות של הציבור החרדי ולהעביר את הוועדה לידי אחת מהסיעות.

גם בימים האחרונים פעלו גורמים מסיעות 'יש עתיד' ו'ישראל ביתנו' יחד, כדי להוציא לפועל את הדחתו של גפני, כך שכבר מחר היו אמורים להצביע על המינוי בוועדה המסדרת בה כחול לבן, ישראל ביתנו, והרשימה המשותפת, המחנה הדמוקרטי והעובדה מחזיקות ברוב על פני גוש הימין.

אלא של'בחדרי חרדים' נודע, כי מי שהצליח למנוע את המהלך הוא יו"ר סיעת הרשימה המשותפת חבר הכנסת אחמד טיבי, שכפי שנחשף 'בחדרי חרדים', בינו לבין גפני קיים ברית פוליטית שנרקמה במהלך הכנסת ה-20 וטיבי הודיע כי יתנגד להדחתו של גפני מראשות ועדת הכספים

טיבי הודיע לגורמים הרלוונטי כי שניים מחברי הרשימה המשותפת יתנגדו לה לך כך שללא תמיכתם אין רוב להדחתו של גפני מראשות הוועדה ובדרך זו היוזמה של ליברמן ולפיד נגוזה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אישר חבר הכנסת טיבי את הפרטים ואמר כי "לא נשתף פעולה עם הדחת חבר הכנסת גפני", טיבי מאשר גם קיום של הברית הפוליטית, לדבריו "גפני עזר לנו לקבור את חוק המואזין והעברת תקציבים לחברה הערבית".

אביגדור ליברמן משה גפני בנימין נתניהו אבי דיכטר אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד