י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי מחיקת הפגישות מיומנו

יאיר לפיד יסתבך בקרוב? העיתונאי מבטיח לחשוף מעשים פליליים

יש למה לחכות? לאחר שכבר הוגשה תלונה נגדו בגין מחיקת הפגישות עם מו"ל 'ידיעות' מיומנו האישי והעברתה לבחינת הפרקליטות, עיתונאי בכיר מבטיח לחשוף בקרוב מעשים פליליים שביצע לכאורה יאיר לפיד, לצד שקרים לבוחריו ולחבריו בצמרת המפלגה | עד כמה הדברים חמורים?

יאיר לפיד יסתבך בקרוב? העיתונאי מבטיח לחשוף מעשים פליליים
יאיר לפיד צילום: Avshalom Shoshoni/Flash90

האם ניחשף בקרוב למעשים פליליים שביצע לא אחר מאשר מס' 2 ב'כחול לבן' ח"כ יאיר לפיד? על פי ציוץ של מו"ל 'ניוז 1' העיתונאי יואב יצחק, "בקרוב מאוד: חשיפה ב-News1. על מעשיו הפליליים של יאיר לפיד, ועל שקריו לציבור הבוחרים ולחבריו בצמרת כחול לבן", כך עדכן אמש את עוקביו בחשבון הטוויטר.

נזכיר כי לפני כתשעה חודשים, הוגשה תלונה נגד חבר הכנסת יאיר לפיד, בגין מחיקת הפגישות עם ארנון (נוני) מוזס מיומנו.

אתר החדשות 0404 חשף יממה לפני הבחירות לכנסת ה-22, כי משטרת ישראל העבירה לבחינת פרקליטות המדינה את התלונה שהוגשה כנגד ח"כ יאיר לפיד.

בעקבות הפרסומים בתקשורת על פגישותיו השונות של יאיר לפיד, אז יו"ר מפלגת 'יש עתיד' ושר האוצר - עם הבעלים העיקרי, המוציא לאור והעורך האחראי של העיתון 'ידיעות אחרונות', ארנון (נוני) מוזס, ועל כך כי הפגישות נמחקו והוסתרו מיומן הפגישות של לפיד - הוגשה בתחילת השנה האזרחית תלונה למשטרת מרחב דן בבני ברק.

"נדהמתי מכך שנבחר ציבור שמתיימר לשמור על טוהר מידות וניהול תקין, מסתיר לכאורה את פגישותיו עם איש תקשורת" אמר מגיש התלונה ל'חדשות 0404'. "אני דורש שתהיה שקיפות מלאה לציבור. אם חקרו את ראש הממשלה בעניין פגישתו עם מוזס, בוודאי שצריך לחקור גם את הפגישות של לפיד ולבחון האם סוכמו שם דברים" אמר.

"הנושא הועבר לבחינת הפרקליטות" אישרו במשטרה. מפרקליטות המדינה נמסר ל'חדשות 0404' כי "התלונה הועברה לאחרונה לבחינת הפרקליטות".

המתלונן אמר בעת הגשת התלונה, "מבחינתי - יש כאן חשש וחשד לקבלת טובות הנאה ואולי סיכום של תן וקח - פרסם אצלי ותקבל כותרות טובות. על המשטרה לחקור במיידי ולשאוף לחקר האמת. התלונה הוגשה בגין חשד לקבלת שוחד, חשד לנתינת שוחד, שיבוש ראיות ופגיעה בטוהר המידות", סיכם.

לאחר הגשת התלונה בחודש ינואר 2019, נמסר אז ממפלגת 'יש עתיד': "עוד שקר ועוד הכפשה מבית הליכוד. הפעם מדובר בדמות אלמונית, שנשלחה היישר מלשכת נתניהו, דאגה להסתיר את פרטיה והגישה תלונה ריקה מתוכן. זו השיטה של המושחתים לנסות לטעון שכולם כמוהם. נתניהו מתנהג בהיסטריה וגורר את כל המדינה לקרב ההישרדות האישית שלו".

מעניין מה תהיה התגובה לאחר חשיפת המעשים לכאורה על ידי העיתונאי החוקר יואב יצחק ב'ניוז 1'.

יאיר לפיד יואב יצחק חשדות לפלילים מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד