י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דפוס פעולה דומה

הפורץ קשר את שתי הנשים ושדד אותן

משטרת מנצ'סטר מחפשת אחר גבר ששדד שתי נשים במהלך שני ימי ראש השנה, כשהוא נוקט באותו דפוס פעולה | קשירת הקורבנות בידיהן ורגליהן ודרישת כספם וקודי כרטיסי האשראי שלהן | על פי מפקד המשטרה המחוזי הן היו במצב טראומתי

הפורץ קשר את שתי הנשים ושדד אותן
שלשלאות ברזל. אילוסטרציה צילום: unsplash

שתי נשים נקשרו בידיהן וברגליהן בשכונות היהודיות הסמוכות אחת לשניה - פרסטוויץ וסאלפורד במנצ'סטר שבאנגליה.

שתי הקורבנות נשדדו בצורה דומה. על פי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', הקורבן הראשון היא אישה יהודיה בת 77, שנשדדה בביתה ביורק אווניו פרסטוויץ, סמוך לשעה 06.50 בבוקר יום שני, יום הראשון של ראש השנה. על פי הדיווח באתר 'מאנצ'סטר איוונינג ניוז', האשה ניסתה להתעמת עם רעול פנים בביתה, הוא קשר את ידיה ורגליה לפני שדרש כסף ואת הקוד הסודי של כרטיס הבנק שלה. השודד נמלט עם המזומנים הגנובים, מספר כרטיסי בנק ותכשיטים.

הקורבן השני נשדדה בנסיבות דומות בביתה ברחוב ברי ניו רוד, בסאלפורד בסביבות השעה 04:30 לפנות בוקר ביום שלישי, יום השני של ראש השנה, לא ידוע האם האישה יהודיה. אך דפוס השוד היה דומה. האישה בת ה-28 התעוררה על ידי גבר רעול פנים שדרש את הפלאפון, כסף ומספרי הקוד הסודי לכרטיסי הבנק שלה. לאחר מכן הוא קשר את ידיה ורגליה לפני שברח עם כרטיסי הבנק, פלאפון ומחשב נייד.

המשטרה קישרה בין שני האירועים ומבקשת מידע מכל מי שיש לו קצה חוט, בשני המקרים, העבריין תואר כלבן, לבוש בגדים כהים, הוא דיבר במבטא מקומי. הקורבנות לא נפצעו והצליחו לשחרר את עצמן וללחוץ על כפתור מצוקה, כך נמסר מהמשטרה.

מפקח המשטרה כריס מניון, ממחוז סאלפורד אמר: "שתי הנשים היו נתונות להתקפות אימתניות בבית שלהן, ואף על פי שהן לא נפגעו, הן היו במצב טראומתי". מפקח המשטרה הוסיף. "שני האירועים הללו התרחשו בשעת בוקר מוקדמת, אך אני מקווה שמישהו ראה את האדם המתאים לתיאור זה, שמתנהג בחשדנות באזור, אנו חוקרים את האירועים הללו, ומבצעים בדיקת צילומי מצלמות אבטחה באזור".

שוד נשים מנצסטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד