י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בין ימי השימוע

לא מפקירים את נתניהו: מפגן תמיכה במוצ"ש

בין ימי השימוע שיימשכו גם אל תוך השבוע הבא, תתקיים הפגנת אנשי ימין כאות תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד הרדיפה הפוליטית כהגדרתם | המארגנים מייחלים לבואם של רבבות

לא מפקירים את נתניהו: מפגן תמיכה במוצ"ש
מפגן תמיכה בנתניהו בפתח תקווה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בימין לא מפקירים את ראש הממשלה הנערץ בנימין נתניהו ומתכוונים להמשיך בהפגנות התמיכה בו ובמחאות למען משפט צדק בעניינו.

על פי דיווח באתר החדשות 0404, תתקיים במוצאי השבת הקרובה, מחאה בכיכר גורן הסמוכה לבית היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט בפתח תקווה, נגד מה שהם מכנים רדיפה פוליטית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד הכוונה להגיש כתב אישום נגדו בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים בשלושת התיקים בהם הוא חשוד. המארגנים מייחלים לבואם של רבבות מצביעי ימין. 

בין מארגני המחאה - פעיל הימין רן כרמי בוזגלו ובין אלה שהבטיחו להשתתף בה נמצא עורך הדין הבכיר יורם שפטל, הידוע בהערצתו לנתניהו ובטיעוניו הנחרצים בשנים האחרונות כי אין בתיקי נתניהו שום חשד לפלילים.

נזכיר כי במוצאי ראש השנה, שעות ספורות לפתיחת ישיבת השימוע, השתתפו כמה מאות פעילי ימין במחאה בסמוך לביתו של היועמ"ש, כשהם נושאים שלטים נגד מערכת המשפט והתקשורת שחרצו את דינו של ראש הממשלה. 

יצוין כי הבוקר (חמישי) יימשך השימוע בתיקי נתניהו, זה היום השני מתוך ארבעה. הישיבה תתקיים בחדר הישיבות של משד המשפטים ברחוב צאלח א-דין במזרח ירושלים בהשתתפות היועמ"ש מנדלבליט, פרקליט המדינה שי ניצן שמסיים את תפקידו בסוף החודש ושאר בכירי הפרקליטות, לצד פרקליטיו הבכירים של נתניהו, בהם עורכי הדין רם כספי, עמית חדד ויוסי אשכנזי. הישיבה תחל בשעה 10:00 וצפויה להסתיים בשעה 21:00. 

הפגנת תמיכה הפגנת פעילי ימין בנימין נתניהו שימוע לפני הגשת כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד