י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הֲיֵלְכוּ שְׁנַיִם יַחְדָּו

דיווח: בליכוד שוקלים להתמזג עם בנט ושקד

האם סיעת 'הימין החדש' תתמזג לסיעת אחת עם תנועת 'הליכוד' בכנסת? על פי דיווח ב'כאן 11' בליכוד שוקלים זאת וגם ערכו סקרים שהביאו למסקנה כי המהלך משתלם | לצד זאת דיווח על התקרבות בין נתניהו לבנט 

דיווח: בליכוד שוקלים להתמזג עם בנט ושקד
בנימין נתניהו לוחץ את ידו של נפתלי בנט בכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שתנועת 'הליכוד' התמזגה עם מפלגת 'כולנו' של משה כחלון, מיזוג שלא הניב פירות, כך על פי תוצאות הבחירות האחרונות, בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקלים אפשרות למזג את 'הליכוד' ואת 'הימין החדש' לסיעה אחת בכנסת – כך דיווח אמש (רביעי) הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן 11'.

לדברי שמש, הדיונים בנושא החלו אחרי הבחירות האחרונות והוא לא שולל את האפשרות כי אלה הן הכנות לקראת סבב בחירות שלישי, או ניסיון של ראש הממשלה "לקנות" את 'הימין החדש' במחיר נמוך.

בסביבת נתניהו אמרו ל'כאן 11' כי האפשרות למיזוג עם 'הימין החדש' נבדקה בסקרים שערכו – והמהלך נמצא כמשתלם. עם זאת, טרם הושגו הסכמות בין הצדדים.

הדיווח הזה מצטרף לדיווח אחר אתמול ב'ישראל היום', לפיו, מתהדקים הקשרים בין בנימין נתניהו לראש המטה שלו לשעבר ח"כ נפתלי בנט, למרות היריבות רבת השנים. על פי הדיווח, מאז הבחירות מרבים השניים לשוחח בטלפון וקיימו מספר פגישות אישיות.

הדיווחים הללו מעוררים פליאה, שכן ראשי 'הימין החדש' שהתפצלו מיד לאחר הבחירות לסיעה נפרדת בכנסת, הם איילת שקד ונפתלי בנט, שהאחת היתה ראש לשכתו של נתניהו בהיותו יו"ר האופוזיציה והשני היה ראש המטה שלו באותם הימים. השניים עזבו את הלשכה בטריקת דלת ומאז היחסים בינם לבין בני הזוג נתניהו עכורים. אולי המצב הפוליטי אליו נקלעו השניים הביאו אותם להשלים ולשים את משקעי העבר מאחוריהם.

יצוין כי עד כה לא הגיבו בליכוד לדיווחים.

מפלגת הימין החדש תנועת הליכוד נפתלי בנט איילת שקד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד