י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

איך לתכנן את המשרד הביתי בתקציב שפוי

תכנון ועיצוב המשרד הביתי יכול להיות יקר אבל הוא ממש לא חייב להיות כזה • תכנון משרד ביתי מעוצב ופונקציונלי שמותאם לעבודה יכול להיעשות בתקציב שפוי למדי אך כדי להשיג את המטרה חשוב להבין מה אתם צריכים ואיפה ניתן למצוא פריטים איכותיים אך במחירים זולים כך שבסופו של דבר יתקבל משרד עדכני שמזכיר את המשרדים הגדולים והמוכרים רק במחירים הרבה יותר זולים

איך לתכנן את המשרד הביתי בתקציב שפוי
עובד עם מחשב במשרד צילום: pixsabay

תכנון ועיצוב המשרד הביתי יכול להיות יקר אבל הוא ממש לא חייב להיות כזה. תכנון משרד ביתי מעוצב ופונקציונלי שמותאם לעבודה יכול להיעשות בתקציב שפוי למדי אך כדי להשיג את המטרה חשוב להבין מה אתם צריכים ואיפה ניתן למצוא פריטים איכותיים אך במחירים זולים כך שבסופו של דבר יתקבל משרד עדכני שמזכיר את המשרדים הגדולים והמוכרים רק במחירים הרבה יותר זולים.

תכנון ועיצוב משרד ביתי בתקציב שפוי מסתכם בשתי פעולות:

  1. הראשונה היא רכישת ציוד וריהוט שאתם צריכים על מנת לבצע את הפעולות היומיות מבלי להתפתות לפריטים שאין להם ערך ממשי.
  2. הדבר השני שצריך לעשות הוא לרכוש את הפריטים הללו במקומות הנכונים – כאלה שמאפשרים לרכוש אותם במחירים מוזלים.

עליכם ליישם את שני הכללים הללו על מנת ליצור סביבת עבודה איכותית ומעוצבת בתקציב סמלי וכדי לעזור לכם לעשות את זה, ריכזנו את הפריטים שצריכים להיות בכל משרד שמכבד את עצמו יחד עם טיפים למקומות שבהם ניתן למצוא אותם במחירים מוזלים.

ציוד משרדי • קרדיט: pixabay

ההבדל שבין ציוד קבוע לציוד מתכלה

לפני שנצלול פנימה, כדאי להבחין בין שני סוגים של מרכיבים. הראשון הוא כל הציוד הקבוע שכולל שולחן משרדי, כיסא, מחשב, ציוד אלקטרוני וכיוצא בזה. מדובר בפריטים יקרים באופן יחסי אך מצד שני הרכישה שלהם היא חד פעמית ולכן בהסתכלות שנתית, המחיר יורד באופן משמעותי.

הסוג השני הוא כל הציוד המשרדי המתכלה שמורכב מפריטים רבים כמו נייר למדפסת, כלי כתיבה, קלסרים ועוד פריטים עליהם ניתן ללמוד ברשימת הציוד המומלץ למשרד. מדובר בציוד זול אך בניגוד למקובל לחשוב, לאורך זמן דווקא הציוד המשרדי המתכלה והזול מהווה את ההוצאה המרכזית כמעט בכל עסק ולכן חשוב לתת את הדעת גם להוזלת העלויות ברכישת הציוד המשרדי המתאים.

איך אפשר להזמין ציוד משרדי במחיר זול?

אומנם מדובר בפריטים קטנים וזולים לכאורה אך מאחר שאלה גם הפריטים שמהווים את עיקר ההוצאות לאורך זמן, חשוב לתת לכך את הדעת.

רכישת ציוד משרדי באינטרנט יכולה להוזיל את המחיר באחוזים ניכרים. אינכם צריכים להתפשר על איכות המוצרים או על טיב השירות שתקבלו ובלבד שתבחרו במוצרים הנכונים שאתם צריכים. שימו לב שהזמנת ציוד משרדי באינטרנט הופכת לקלה במיוחד, מה שעשוי לגרום לכם לרכוש פריטים שאינכם חייבים ולכן חשוב לעבוד עם רשימה קבועה ומסודרת.

הוזלת העלויות מתאפשרת על ידי הזמנה של חבילות מרוכזות. לדוגמה, ברכישת נייר להדפסה תוכלו לחסוך עשרות אחוזים אם תקנו לפחות 4 חבילות. יתירה מכך, אם תבצעו את ההזמנה באופן מרוכז תיהנו ממשלוח חינם כך שבמצטבר מדובר בחיסכון מהותי.

חשוב לנהל את ההזמנות באופן שקול ואחראי תוך העדפה של מוצרים איכותיים אך תמיד לזכור שמוצר טוב אינו חייב להיות ממותג ויקר.

איזה ציוד משרדי קבוע אתם צריכים ואיך ניתן להוזיל את העלויות?

ציוד משרדי קבוע מתייחס כאמור לכל הריהוט והאביזרים שמשמשים אתכם באופן יומי ושאינם מתכלים (לפחות לא באופן תדיר).

חשוב לתת את הדעת לבחירת ציוד נוח ותומך ובכלל זה כיסאות אורתופדים, שולחן גדול ונוח ומיכון משרדי מתאים.

בחירת מדפסת

חשוב לבחור באמצעים חסכוניים ככל שניתן. לדוגמה, בבחירת המדפסת קחו בחשבון את כמות ההדפסות הצפויות כך שאם היא נמוכה, ניתן להסתפק במדפסת דיו זולה אך אם קיים צפי להדפסות מרובות, חשוב לבחור במדפסת לייזר יקרה יותר אך כזאת שלאורך זמן תחסוך לכם הרבה כסף בהוצאות ההדפסה.

שולחן למשרד

השולחן חייב להיות קודם כל נוח ושימושי. לא משנה כמה יפה השולחן שלכם, אם הוא קטן מדי או לא נוח לעבודה ממושכת.

ניתן למצוא שולחנות משרדיים במחירי מציאה באמצעות חיפוש אחר מבצעים וקולקציות של השנה הקודמת. אם אתם מוכנים להתפשר על ציוד מיד שנייה, תוכלו למצוא פריטים איכותיים במחירים מגוחכים.

שיטה נוספת להוזלת המחיר היא שימוש בלוח עץ איכותי בגודל המתאים שניתן לרכוש ברשתות "עשה זאת בעצמך" ולחברו אל הקיר באמצעות זוויות פשוטות וחזקות.

כיסאות משרדיים

למרות הרצון לחסוך, מומלץ מאוד להשקיע בכיסא משרדי תומך שילווה אתכם בנאמנות לאורך כל שעות העבודה מול המחשב.

דווקא כאן אנו ממליצים להשקיע במוצר איכותי שעולה יותר מכמה מאות שקלים אך יחד עם זאת זכרו שתמיד ניתן למצוא דילים ומבצעים טובים ברשת האינטרנט.

מקומות אחסון

מהר מאוד תגלו שמקומות אחסון פרקטיים הם קריטיים דווקא למשרד הביתי. במקום שבו גם כך יש מצוקת מקום, תאים, מגירות וארונות הם הכרח. תוכלו לקפוץ לסניף איקאה הקרוב על מנת למצוא את פתרון האחסון המתאים ביותר ובדרך כלל במחירים הוגנים למדי.

תוכנות מחשב

אומנם לא מדובר בפריט מוחשי אבל קשה לראות משרד בלי תוכנות מסוגים שונים. הדרך המומלצת לחסוך בשירותי תוכנה היא להעדיף שירותי ענן שניתנים על בסיס שנתי. לדוגמה, ניתן לרכוש תוכנת אופיס על בסיס שנתי במחיר הרבה יותר זול מתוכנה קבועה.

מחשב נייד

האם מחשב נייד מספיק לעבודה משרדית והאם ניתן להעדיף אחד מחודש הן שאלות שגורמות לרבים לתהות מה כדאי לרכוש.

התשובה היא שמחשב נייד יכול להיות מעולה בשילוב עם מקלדת ומסך חיצוניים כך שניתן להיעזר במחשב לפגישות אך יחד עם זאת ליהנות מסביבה משרדית נוחה למדי – ממש כמו מחשב נייח.

ניתן להוזיל גם את העלויות של המחשב על ידי רכישה של אחד מחודש אך חשוב לעשות את זה רק אצל חברה מוכרת שמעניקה לכם אחריות מלאה לאורך זמן.

לסיכום

משרד ביתי שימושי אינו צריך להיות יקר. היצמדו לכללים שסקרנו ותוכלו להוזיל את העלויות הקבועות והמתמשכות בעשרות אחוזים לאורך זמן ועדיין ליהנות מסביבת עבודה שלא נופלת ממשרדים יקרים בהרבה.

עיצוב משרד עיצוב רהיטים ציוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד