י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יגיע גם לצבא ולמשטרה?

אתגר הטטריס שמשגע את העולם, הגיע לישראל

טרנד שסוחף את גופי ההצלה, משטרה, שיטור, צבאות ועוד בעולם, הגיע גם לישראל ובינתיים מד"א וארגון 'ידידים' ביצעו אותו בצורה מרהיבה שאינה נופלת מהאיכות של הצבאות והגופים בעולם, אם כי לא עם מסוקים וטנקים | צפו בתיעוד האווירי

אתגר הטטריס שמשגע את העולם, הגיע לישראל
אתגר הטטריס - ידידים צילום: יונתן חורז'בסקי

אתגר הטטריס: לאחר שצבאות רבים בעולם שיתפו בשבועות האחרונים תמונות מהאוויר בהם תועדו החיילים, כלי הרכב ותכולתם, אמצעי הנשק ועוד, האתגר הגיע גם לישראל.

"ארגון ידידים" המפעיל מתנדבים רבים ברחבי הארץ פרסם הבוקר (חמישי) תמונה מהאוויר בה רואים שני כלי רכב, ומחוצה להם שני מתנדבים שוכבים על הקרקע, צמיגים בגדלים שונים, אפודים (ווסטים), כלי פריצה לרכב, כלים שונים לתיקון פנצ'רים ואמצעים שונים, למד רוכב אופניים אף הוא על הקרקע.

רק אתמול פרסמו גם במגן דוד אדום תמונה במסגרת אתגר הטטריס, שם נראה אמבולנס, טרקטורון ואופנוע, לצד חמישה אנשי צוות, אלונקות, קרש גב, ציוד רפואי הכולל תיקי החייאה, דפיברילטורים, ווסטים, ערכות חבישה, בלוני חמצן ועוד.

מדובר בטרנד שסוחף את גופי ההצלה, משטרה, שיטור, צבאות ועוד, במהלכם פורסים את הציוד הנמצא בשימושם, בדומה לערכת המשחק הפופולארי פליימוביל, ומצלמים תמונה מהאוויר. הראשונים היו אנשי המשטרה ההולנדית, אחריהם שירותי הכיבוי בגרמניה ואף שירותי ההצלה הנוספים במדינה.

בתמונות של הצבאות בעולם נראים מסוקים לצד הצוות, כלי נשק ועוד; טנק לצד חמישה אנשי צוות, טילים מסוגים שונים; מסוק רפואי עם אנשי הצוות, ציוד רפואי; מטוס קרב עם שלושה אנשי צוות, טילים גדולים וקטנים וכן כלים נוספים.

כאמור, בישראל בינתיים רק שני גופים פרסמו תמונות כאלה, מד"א וידידים. האם נראה בשבועות הקרובים את שירותים הכיבוי ואולי גם את צה"ל? ימים יגידו.

 

תחנת כיבוי הימברג האוסטרית

View this post on Instagram

A post shared by Freiwillige Feuerwehr Himberg (@feuerwehrhimberg) on Sep 15, 2019 at 8:56am PDT

אתגר הטטריס מגן דוד אדום ארגון ידידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד