י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שוב מעורר סערה

הח"כ הטרי השווה לנאצים; הפרשן הדתי תקף

שוב מסתבך עם התבטאות בעייתית: האלוף במיל' יאיר גולן: "אני מזכיר שהנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית" • עמית סגל מיהר לתקוף

הח"כ הטרי השווה לנאצים; הפרשן הדתי תקף
יאיר גולן/עמית סגל צילום: פלאש 90

האלוף במיל' יאיר גולן, שיושבע היום לח"כ, אומר היום בראיון לתחנת רדיו אזורית: "אני מזכיר שהנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית. לכן אנחנו צריכים להיזהר בתוכנו, להיזהר היטב, מכך שגורמים קיצוניים בעלי השקפה משיחית לא ינצלו את הדמוקרטיה הישראלית על מנת לייצר פה מציאות שלטונית אחרת".

כזכור, בעבר כאשר כיהן כסגן הרמטכ"ל הסתבך כשאמר כי הוא מזהה במדינת ישראל תהליכים מימי השלטון הנאצי: "אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה" אמר גולן, "הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, אז לפני 70, 80 ו-90 שנה ומציאת עדות להם כאן בקרבנו כיום".

מי שזעם מאוד על דבריו של גולן, הוא העיתונאי עמית סגל שבתקופה האחרונה אינו חושש להביע את דעותיו בפומבי. עמית סגל כתב על דבריו של יאיר גולן: "הנאצים גם שתו קפה. לכן אנחנו צריכים להיזהר מחברי כנסת חדשים עם עבר צבאי ששותים קפה מעת לעת ועלולים לייצר מציאות שלטונית אחרת".

עוד עקץ עמית סגל את הח"כ הטרי: "האובססיה של יאיר גולן לראות נאצים בכל פינה בישראל מלמדת: 1. שמזל שהאיש לא רמטכ״ל. צה״ל ניצל מהחרפה הזו. 2. שנשיא המדינה חייב להגיב. אם הגיעה לגולן התנצלות נשיאותית ודאי שמגיעה עכשיו התנצלות כזו גם לעם בישראל".

האלוף במיל' יאיר גולן לא נותר חייב והשיב לעמית סגל: "עמית, אולי תפסיק לרדוף אותי, ותעסוק בתופעות שליליות שמתרחשות במחנה שאתה מייצג. אני לא אובססיבי, אבל נראה שבהחלט פיתחת אובססיה כלפי".

 

יאיר גולן נאצים עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד