ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"ביבי זרק אתכם"

הח"כית לחרדים: "הצטרפו לממשלת שמאל"

בשיחה שקיימה חברת הכנסת סתיו שפיר עם כתב 'בחדרי חרדים', היא שולחת מסר לסיעות החרדיות ומבקשת מהן לשקול ללכת על ממשלת שמאל-חרדים • "כבר ראינו איך ביבי זרק את המפלגות החרדיות לטובת מפלגות אחרות"

הח"כית לחרדים: "הצטרפו לממשלת שמאל"
ניצן הורוביץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח״כ שפיר ל׳בחדרי׳: ראינו את נתניהו זרק את החרדים; אפשר להקים ממשלת שמאל - חרדים

כשפתרונות להקמת ממשלה לא נראים באופק, חברת הכנסת סתיו שפיר מראשי 'המחנה הדמוקרטי' קוראת להקים ממשלת שמאל עם החרדים והערבים. שפיר קוראת לכל הסיעות לרדת מהעץ כדי להגיע להסכמות ולהקמת ממשלה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אומרת חברת הכנסת שפיר, "כל המפלגות חייבות לרדת מהעץ. העמדה שלי בענייני דת ומדינה זה שצריך להעביר את הסמכויות מהמדינה להעביר לרמת הרשות המקומית, שכל רשות תקבל החלטות ותקבע על האוכלוסייה את היחס". לדברי שפיר, "יש לי יותר מחלוקות ואני חושבת שגם לגפני יש יותר מחלוקות עם סמוטריץ, סמוטריץ לא מאמין ב'חייה ותן לחיות' הוא רוצה שכולם יחיו כמוהו, שהחרדים יהיו כמוהו, שהחילונים יהיו כמהו".

"יש פה עשרים אחוז ערבים וחמישה עשר אחוז חרדים, אנחנו צריכים להתחיל לגבש את ההסכמות שלנו בנושאי דת ומדינה לקראת העתיד של המדינה. זו הזדמנות נפלאה לעשות את זה" אומרת שפיר וקוראת פומבית לסיעות החרדיות להגיע להידברות, "יכולה לקום ממשלה כזאת".

שפיר מאשרת כי היא קיימה שיחות בעניין עם נציגי הסיעות החרדיות, "אנחנו מדברים על זה עם ראשי הסיעות החרדיות כבר הרבה שנים, גם בשבועיים האלה היו שיחות, היינו כבר ביחד באופוזיציה. בוודאי שיש לי מחלוקות על הרבה דברים, אבל אני מאמינה בחייה ותן לחיות". 

"אפשר להקים ממשלה שתייצג את כל חלקי החברה הישראלית" אומרת חברת הכנסת, "כזו שתגיע להסכמות, שתקדם את המדינה קדימה", לדבריה, "כולם מבינים עם כל הכבוד לדברים שכל אחד היה רוצה מעצמו, כולם מבינים שכדי להרכיב פה ממשלה צריך לרדת מהעץ ולמצוא את המשותף - כבר היו ממשלות שמאל חרדים לא המצאנו פה משהו חדש".

עוד אומרת חה"כ שפיר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "כבר ראינו איך ביבי זרק את המפלגות החרדיות לטובת מפלגות אחרות והעביר את הכספים שלהם לטובת בנט שקד וסמוטריץ. מפתיע איך הם שוכחים מזה כל כך מהר".

סתיו שפיר המחנה הדמוקרטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד