י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
למנוע מרידות

לאחר חילוקי דעות: ראשי הסיעות החרדיות יחתמו על התחייבות מוחלטת לנתניהו

במהלך ישיבת גוש הימין אתמול נרשמו חילוקי דעות בתוך 'יהדות התורה' לגבי חתימה על מסמך התחייבות כלפי נתניהו, כאשר יו"ר הרשימה סגן השר יעקב ליצמן אישר את חתימתו מיד ואילו חבר הכנסת משה גפני חלק על העמדה • בפעילותו של יו"ר ש"ס אריה דרעי חתמו כולם על המסמך

לאחר חילוקי דעות: ראשי הסיעות החרדיות יחתמו על התחייבות מוחלטת לנתניהו
פגישת חברי הסיעות צילום: בחדרי חרדים

יממה לאחר שהשר זאב אלקין הציע להחתים את ראשי הסיעות, חברי גוש הימין, שחתמן על בלוק פוליטי עם הליכוד בראשות בנימין נתניהו להתחייב כי לא יתמכו במועמד אחר מתוך הליכוד, גם אחרי שהמנדט יעבור מידיהם של נתניהו וגנץ - החלו במסע החתימות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך ישיבת גוש הימין אתמול נרשמו חילוקי דעות בתוך 'יהדות התורה' לגבי חתימה על מסמך התחייבות כלפי נתניהו, כאשר יו"ר הרשימה סגן השר יעקב ליצמן אישר את חתימתו מייד ואילו חבר הכנסת משה גפני חלק על העמדה.

פגישת ראשי הסיעות החרדיות. קרדיט: בחדרי חרדים

בשיחות עם חבריו, ראשי הסיעות החרדיות, הסביר גפני כי התחייבות לנתניהו באופן מוחלט בשלב הזה הוא לא בהכרח צעד נכון כאשר הדבר נחשב כחתימה על קואליציה, כאשר עדיין לא דנו בכל הדרישות של 'יהדות התורה', תוך שהוא הודיע כי הוא יביא את ההחלטה לידי הסיעה.

במהלך ישיבה הסיעה היום, ולאחר פעילות מצידו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שאף נועד היום עם חברי לסיעות החרדיות חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן הוחלט לחתום כולם על המסמך, ובו התחייבות שלא לחתום למועמד אחר ב 21 יום האחרונים לניסיונות להרכבת הממשלה.

אריה דרעי בנימין נתניהו יעקב ליצמן חתימה משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד